Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk" (CROSBI ID 712330)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Mohorić, Marijana Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk" // Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije online, 24.03.2021-24.03.2021

Podaci o odgovornosti

Mohorić, Marijana

hrvatski

Utjecaj vrednovanja na razinu usvajanja ishoda predmeta "Katolički vjeronauk"

Promjena paradigme učenja i poučavanja koja se očituje u pomaku s činjeničnog znanja na razvoj kompetencija nužnih za uspješan život i rad u 21. stoljeću, kao što su kritičko razmišljanje, rješavanje problema i informirano donošenje odluka, razvoj kreativnosti i inovativnosti, mora biti vidljiva i u metodama vrednovanja. Upravo zbog toga, te zbog svoje složenosti i značajnosti vrednovanje danas izaziva pažnju najšire društvene, stručne i znanstvene javnosti. Usklađujući se s ciljevima, vrijednostima i načelima cjelovitoga kurikulumskog sustava, Smjernice za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju stavljaju naglasak na: procese učenja, ostvarivanje napretka i unaprjeđivanje učenja, suradnju i jačanje odgovornosti svih sudionika odgojno- obrazovnoga procesa, olakšan prolazak učenika odgojno-obrazovnim sustavom i osiguravanje jednakih mogućnosti za sve učenike. Vrednovanje predstavlja dakle složen proces koji se zasniva na poznavanju i razumijevanju: kurikulumima definiranih odgojno-obrazovnih ciljeva, ishoda i očekivanja ; mogućnosti, dosega i ograničenja pojedinih pristupa, oblika i metoda vrednovanja, te procesa učenja, konteksta učenja i osobitosti učenika. U predavanju se na poseban način razmatra utjecaj vrednovanja na razinu usvojenosti odgojno- obrazovnih ishoda u kurikulumu Katoličkog vjeronauka. Pritom se donosi prikaz pristupa, oblika i metoda vrednovanja koje prate, podržavaju i usmjeruju nastavni proces prema definiranim razinama odgojno-obrazovnih ishoda.

Vrednovanje u nastavnom procesu ; Konstruktivno poravnavanje ; Oblici i metode vrednovanja

nije evidentirano

engleski

The impact of evaluation on the level of adoption of educational outcomes of the subject "Catholic religious education"

nije evidentirano

Evaluation in the teaching process ; Constructive alignment ; Forms and methods of evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Županijsko stručno vijeće vjeroučitelja Zadarske nadbiskupije

predavanje

24.03.2021-24.03.2021

online

Povezanost rada

Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)