Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odrednice i značaj stilova humora: perspektiva teorije kontrole identiteta (CROSBI ID 302466)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kursan Milaković, Ivana ; Milavić, Marija Odrednice i značaj stilova humora: perspektiva teorije kontrole identiteta // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 2; 341-366. doi: 10.17818/EMIP/2021/2.2

Podaci o odgovornosti

Kursan Milaković, Ivana ; Milavić, Marija

hrvatski

Odrednice i značaj stilova humora: perspektiva teorije kontrole identiteta

Glavna je svrha rada kroz prizmu teorije kontrole identiteta istražiti pozitivne (afilijativni i samopomažući) i negativne (agresivni i samoporažavajući) stilove humora te odrednice identiteta (demografske karakteristike, konformizam, inovativnost, jedinstvenost) kao prediktore i namjeru kupovine kao ishod stilova humora. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 253 ispitanika, pri čemu se podaci analiziraju s pomoću regresijske analize. Rezultati pokazuju da je spol povezan s agresivnim stilom humora, a dob uglavnom s agresivnim i samoporažavajućim stilovima humora. Nadalje, konformizam potrošača negativno je povezan s afilijativnim, a pozitivno s agresivnim i samoporažavajućim stilovima humora. Inovativnost potrošača pozitivno utječe samo na agresivni stil, dok je jedinstvenost potrošača pozitivno povezana sa samopomažućim i samoporažavajućim stilovima humora. Za namjeru kupovine od pozitivnog su značenja i pozitivni i negativni stilovi humora, i to jedino samopomažući i agresivni stil humora. Razmatrani konstrukti i veze predstavljaju nove spoznaje općenito te posebice u okviru teorije kontrole identiteta, i kao takvi imaju vrijedne znanstvene i praktične implikacije.

stilovi humora, konformizam, inovativnost, jedinstvenost, namjera kupovine, teorija kontrole identiteta

nije evidentirano

engleski

Determinants and significance of humor styles: the identity control theory perspective

nije evidentirano

humor styles, conformity, innovativeness, uniqueness, purchase intention, identity control theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (2)

2021.

341-366

objavljeno

1330-1039

1848-963X

10.17818/EMIP/2021/2.2

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost