Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE ODGOJITELJA I UČITELJA (CROSBI ID 712307)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčević Lozančić, Anka ; Kudek Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE ODGOJITELJA I UČITELJA // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti znanosti, odgoju i obrazovanju, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 5. i 6. prosinca 2019. Zbornik radova / Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 434-450

Podaci o odgovornosti

Jurčević Lozančić, Anka ; Kudek Mirošević, Jasna ; Opić, Siniša

hrvatski

SURADNJA I PARTNERSTVO S RODITELJIMA U STVARANJU POTICAJNOGA INKLUZIVNOG OKRUŽENJA IZ PERSPEKTIVE ODGOJITELJA I UČITELJA

Inkluzivni odgoj i obrazovanje opća je politika i praksa duboko utkana u redoviti sustav odgoja i obrazovanja, a na neposrednoj razini njezine provedbe, to je područje kontinuiranoga procjenjivanja i planiranja koje se nadovezuje i implementira na okruženje za učenje i profesionalni razvoj odgojitelja i učitelja. Participacija, ravnopravnost, autentičnost i uzajamno povjerenje generiraju suradnju i partnerstvo. Istraživanja o suradnji i partnerstvu s roditeljima u stvaranju poticajnoga inkluzivnog okruženja iz perspektive odgojitelja i učitelja na nacionalnoj razini rijetka su. Cilj je istraživanja utvrditi neke specifičnosti provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima djece/učenika s teškoćama i bez teškoća u ranome i predškolskome i redovitome osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju. Na ukupnome uzorku od 502 odgojitelja i učitelja testirana je razlika u samoprocjeni provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima djece/učenika s teškoćama i bez teškoća te povezanost između godina radnoga iskustva ispitanika s obzirom na samoprocjenu provođenja suradnje i partnerstva s roditeljima

odgojno-obrazovna inkluzija, osnaživanje odgojitelja i učitelja, surad nja i partnerstvo s roditeljima

nije evidentirano

engleski

EDUCATORS AND TEACHERS’ PERSPECTIVE ON COOPERATION AND PARTNERSHIP WITH PARENTS IN THE PROCESS OF CREATING ENCOURAGING INCLUSIVE ENVIRONMENT

nije evidentirano

cooperation and partnership with parents, empowering educators and teachers, inclusion in education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

434-450.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti znanosti, odgoju i obrazovanju, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 5. i 6. prosinca 2019. Zbornik radova

Ileš, Tatjana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Politologija