Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta (CROSBI ID 446003)
Ocjenski rad | završni rad
Podaci o odgovornosti
Klepo, Marko
Gugić, Josip
hrvatski
Marketinške odrednice dalmatinskog pršuta
Marketinške odrednice autohtonih proizvoda hrane predstavljaju skup tržišnih aktivnosti koje započinju istraživanjem potreba potrošača te poduzimanjem drugih poslovnih aktivnosti koje će omogućiti primjereno zadovoljavanje potrošača i ostvarivanje primjerenog dobitka. Praksa je pokazala da bolje rezultate daje kombinacija marketing miksa, nego oslanjanje na samo jedan instrument. Najbolja je takva kombinacija instrumenata koja maksimalno zadovoljava potrebe potrošača uz minimalne troškove poduzeća. Marketing miks sastoji se od 4 stavke a to su proizvod, cijena, promocija i distribucija ili u engleskoj literaturi još poznatiji kao marketing mix 4P, u kojem 4P predstavlja product, price, place i promotion. Autohtonim proizvodima hrane smatraju se starosjedilački, urođeni, tradicijski proizvodi koji se od davnine proizvode u određenoj regiji, a čija se kvaliteta može pripisati regiji podrijetla te se prodaje koristeći ime regije podrijetla. Budući da je regija zemljopisno područje koje posjeduje određene karakteristike poput tradicije, kulture i krajolika, tako je i proizvodnja regionalnih autohtonih proizvoda hrane, u većoj ili manjoj mjeri, određena istim karakteristikama regije. Dalmatinski pršut autentični je predstavnik takve gastronomske tradicije koji obogaćuje turističku i gastronomsku ponudu.
dalmatinski pršut, proizvod, cijena, distribucija, promocija
nije evidentirano
engleski
Marketing of Dalmatian smoked ham
nije evidentirano
Dalmatian smoked ham, product, price, place, promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25
16.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Knin