Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ISKUSTVA STUDENATA I OBILJEŽJA ONLINE NASTAVE U VRIJEME PANDEMIJE (CROSBI ID 712234)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Knežević, Dora ; Olujić Tomazin, Marina ; Matić, Ana ISKUSTVA STUDENATA I OBILJEŽJA ONLINE NASTAVE U VRIJEME PANDEMIJE // 11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION TODAY, Belgrade, October, 29–30th, 2021, Book of Abstracts / Odović, Gordana (ur.). Beograd: University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021. str. 92-93

Podaci o odgovornosti

Knežević, Dora ; Olujić Tomazin, Marina ; Matić, Ana

hrvatski

ISKUSTVA STUDENATA I OBILJEŽJA ONLINE NASTAVE U VRIJEME PANDEMIJE

Uvod: E-učenje predstavlja proces obrazovanja uz uporabu informacijske i komunikacijske tehnologije koja doprinosi unaprjeđenju kvalitete toga procesa i ishoda obrazovanja. Iako je koncept online nastave poznat već desetljećima te iako danas postoji veliki broj online sveučilišta, proglašenjem globalne pandemije uzrokovane Sars CoV-2 virusom sva su sveučilišta bila primorana na promjenu uobičajenih oblika nastave (učioničke ili mješovite) na online oblik. U tom se kontekstu vrlo malo govori o studentima i izazovima pred kojima su se oni našli u procesu obrazovanja te o obilježjima socio-emocionalnog aspekta života koji time pati. Cilj: Budući da su im u vrlo kratkom vremenskom razdoblju nametnute iznimno velike promjene u obrazovanju pa i življenju općenito, cilj je ovog istraživanja ispitati obilježja online nastave te iskustva i zadovoljstvo studenata bez i sa složenim komunikacijskim, jezičnim i govornim potrebama. Metoda: Istraživanje se provodi u dvije točke. U prvoj točki primijenjena je metoda fokus grupe u kojoj je sudjelovalo devet studenata s dvaju najvećih hrvatskih sveučilišta. Svrha je bila izdvojiti glavne točke koje oni vide kao problematične i pozitivne u online nastavi. Pitanja za fokus grupu temeljila su se na teorijskim pristupima podučavanju te na istraživanju Paechter i suradnika iz 2010., a uključivala su: najčešće oblike online nastave, obilježja interakcije s nastavnikom i kolegama, tehničke, organizacijske i socijalne aspekte, kao i ostvarene ishode. Rezultati: Analizom transkripta fokus grupe kao najveći nedostatci online nastave pokazali su se manjak interakcije te nedostatak kliničkih i praktičnih vježbi, a kao prednosti fleksibilnost i vremenska ekonomičnost. Zaključak: U daljnjem su koraku na temelju fokus grupe izdvojeni glavni faktori koji su poslužili za oblikovanje krajnjeg upitnika za drugu fazu istraživanja. Na ovom izlaganju predstavit će se rezultati primijenjene fokus grupe te validacija konstruiranog upitnika koji će se primijeniti u drugoj točki istraživanja.

online nastava ; studentska populacija ; fokus grupa ; upitnik

nije evidentirano

engleski

STUDENTS’ EXPERIENCES AND FEATURES OF ONLINE LEARNING DURING PANDEMICS

nije evidentirano

online learning ; student population ; focus group ; questionnaire

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-93.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE SPECIAL EDUCATION AND REHABILITATION TODAY, Belgrade, October, 29–30th, 2021, Book of Abstracts

Odović, Gordana

Beograd: University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

978-86-6203-149-5

Podaci o skupu

11th International scientific conference "Special education and rehabilitation today"

predavanje

29.10.2021-30.10.2021

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Logopedija