Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece (CROSBI ID 302376)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Vranjican, Dora ; Prijatelj, Krešimir ; Kuculo, Iva Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 3-4; 319-338

Podaci o odgovornosti

Vranjican, Dora ; Prijatelj, Krešimir ; Kuculo, Iva

hrvatski

Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece

Tema ovog rada jest pregled spoznaja o socio-emocionalnom razvoju i utjeca- ja školskog konteksta za poticaj razvoja socio- emocionalnih kompetencija kod djece. Socio-emocionalni razvoj uključuje kontinuirano uspješno upravljanje vlastitim i tuđim potrebama u socijalnom kontekstu. Iz interakcije s članovima obitelji, odnosno primarnim skrbnicima, i iz dječjeg prirođenog temperamen- ta u ranom djetinjstvu razvija se sama sposobnost emocionalne regulacije. Socio-emocionalna kompetencija ključan je čimbenik predviđanja uspjeha u školi jer je povezana sa socijalnim, bihevioralnim i akademskim ishodima relevantnima za uspješan razvoj. Tijekom odrastanja djeca provode važan dio vremena u školi, a različiti čimbenici povezani s njihovim školovanjem imaju bitan utjecaj na razvoj njihovih socio-emocionalnih kompetencija. Rad obuhvaća pregled intervencija unutar školskog sustava kojima je cilj izgraditi socio-emocionalne kompetencije kod djece.

pozitivan razvoj ; socio-emocionalni razvoj ; školska klima ; školsko okruženje

nije evidentirano

engleski

Factors that influence the positive socio-emotional development of children

nije evidentirano

positive development ; socio-emotional development ; school climate ; school context

nije evidentirano

Podaci o izdanju

160 (3-4)

2019.

319-338

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice