Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece (CROSBI ID 302376)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vranjican, Dora ; Prijatelj, Krešimir ; Kuculo, Iva
hrvatski
Čimbenici koji utječu na pozitivan socio-emocionalni razvoj djece
Tema ovog rada jest pregled spoznaja o socio-emocionalnom razvoju i utjeca- ja školskog konteksta za poticaj razvoja socio- emocionalnih kompetencija kod djece. Socio-emocionalni razvoj uključuje kontinuirano uspješno upravljanje vlastitim i tuđim potrebama u socijalnom kontekstu. Iz interakcije s članovima obitelji, odnosno primarnim skrbnicima, i iz dječjeg prirođenog temperamen- ta u ranom djetinjstvu razvija se sama sposobnost emocionalne regulacije. Socio-emocionalna kompetencija ključan je čimbenik predviđanja uspjeha u školi jer je povezana sa socijalnim, bihevioralnim i akademskim ishodima relevantnima za uspješan razvoj. Tijekom odrastanja djeca provode važan dio vremena u školi, a različiti čimbenici povezani s njihovim školovanjem imaju bitan utjecaj na razvoj njihovih socio-emocionalnih kompetencija. Rad obuhvaća pregled intervencija unutar školskog sustava kojima je cilj izgraditi socio-emocionalne kompetencije kod djece.
pozitivan razvoj ; socio-emocionalni razvoj ; školska klima ; školsko okruženje
nije evidentirano
engleski
Factors that influence the positive socio-emotional development of children
nije evidentirano
positive development ; socio-emotional development ; school climate ; school context
nije evidentirano