Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost brige o mentalnom zdravlju djece predškolske dobi (CROSBI ID 302375)

Prilog u časopisu | stručni rad

Prijatelj, Krešimir ; Čagalj Farkas, Mirna Važnost brige o mentalnom zdravlju djece predškolske dobi // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 23 (2020), 95; 6-8

Podaci o odgovornosti

Prijatelj, Krešimir ; Čagalj Farkas, Mirna

hrvatski

Važnost brige o mentalnom zdravlju djece predškolske dobi

Mentalno zdravlje djece i mladih jednako je važno kao i njihovo fizičko zdravlje. Ipak, u praksi se doima da su posjeti stručnjacima mentalnog zdravlja rjeđi od posjeta stručnjacima koji skrbe o fizičkom zdravlju djece. Postavlja se pitanje – koji su razlozi odgovorni za to da roditelji, stručnjaci i osobe koje sudjeluju u odgoju i obrazovanju djece propuštaju pravovremeno reagirati na znakove koji bi mogli upućivati da dijete ima poteškoće na planu mentalnog zdravlja? Primjera radi, ako opazimo da dijete kojem smo roditelj, odgajatelj ili učitelj ima karijes na zubu koji nije naročito vidljiv i dijete ga nije samo opazilo, vjerojatno ćemo se potruditi da kao odgajatelji ili učitelji informiramo roditelje, a kao roditelji reagiramo i uputimo se s djetetom doktoru dentalne medicine kako bi se djetetu uklonio karijes i smanjilo daljnje širenje istog. U kontekstu identifikacije mentalnih teškoća, naglasak se uglavnom stavlja na mentalno zdravlje djece osnovnoškolske dobi i adolescenata, dok djeca predškolske dobi s manje opažljivim psihološkim poteškoćama često ostanu neprepoznata gotovo do polaska u školu.

mentalno zdravlje ; djeca predškolske dobi ; vrtić

nije evidentirano

engleski

The importance of mental health care for preschool children

nije evidentirano

mental health ; preeschool children ; kindergarten

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (95)

2020.

6-8

objavljeno

1331-1948

Povezanost rada

nije evidentirano