Učenička recepcija na primjeru djela Čudnovate zgode šegrta Hlapića u suvremenom medijskom kontekstu (CROSBI ID 302310)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum, Sandra ; Grgec, Barbara
hrvatski
Učenička recepcija na primjeru djela Čudnovate zgode šegrta Hlapića u suvremenom medijskom kontekstu
Tema ovoga rada jest učenička recepcija književnih likova iz romana Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić- Mažuranić. Taj roman učenici upoznaju u trećem razredu osnovne škole kao obvezno lektirno djelo.Današnji dječji recipijenti imaju priliku upoznati te likove kroz istoimeni dugometražni crtani film, televizijsku crtanu seriju Hlapićeve nove zgode, akciju Nacionalnoga programa sigurnosti cestovnoga prometa Poštujte naše znakove te mrežne stranice Hlapićeva portala (www.hlapic.net), i to u zoomorfnom obliku. Pitanje o postojanju ili nepostojanju utjecaja tih medija na učeničku recepciju likova iz romana nametnulo se kao temeljno pitanje ovoga rada, a odgovor se nastojao dobiti istraživanjem. Terensko istraživanje provedeno je među učenicima trećih razreda osnovnih škola iz triju hrvatskih regija. Osmišljen je anketni upitnik kojim se htjela ispitati učenička recepcija likova. Temeljna pretpostavka koja se nastojala provjeriti je da na učeničku recepciju likova utječe animirani i igrani film, te komercijalizacija zoomorfnih likova koji su nastali prema Čudnovatim zgodama šegrta Hlapića. Nakon provedena istraživanja, pretpostavka se pokazala točnom. U razloge takva stanja nastojalo se prodrijeti u statističkoj i deskriptivnoj analizi rezultata, raspravi te u zaključnom djelu rada.
Čudnovate zgode šegrta Hlapića, likovi, recepcija, mediji, književni likovi, učenici
nije evidentirano
engleski
Students’ reception on the example of The strange adventures of Hlapich the apprentice in a contemporary media context
nije evidentirano
The Marvellous Adventures of Hlapić the Apprentice, characters, reception
nije evidentirano