Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta (CROSBI ID 712099)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Müller, Mirela ; Tinnancher, Ana- Chiara
hrvatski
Percepcija austrijskih studenata o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje dijalekta
Književno njemački jezik u Austriji koristi se u svim službenim institucijama - u školama i na sveučilištima ; mnogobrojna istraživanja implicite upućuju na stigmatizaciju dijalekata kao bitnog čimbenika u (o)čuvanju) identiteta u Austriji. Uz mnogobrojene osnovne pedagoške alternative za (online) podučavanje na razini visokog obrazovanja kao što su predavanja, diskusije, debate, projekti, radionice, rješavanje problema, te zu gosta predavača i simulacije svakako je metoda debate. Istraživanje je provedeno u ljetnom semestru akad. 2020./2021 godine na Sveučilištu u Grazu na Institut für Bildungsforschung und PȁdagogInnenbildung na online kolegiju Diversitȁt und Inkusion putem online upitnika u vremenskom periodu od travnja do početka lipnja. Kolegij se provodio zbog pandemije COVID-19 online putem Moodle sustava i alata Big Blue Buttona gdje se odvijala nastava u realnom vremenu. Svhra istraživanja je bila ispitati studente koji pohađaju kolegij (N= 26) o utjecaju metode debate u e-nastavi za (o)čuvanje različitih dijlekta u Austriji. Dobiveni rezultati implicite ukazuju da učinkovitost korištenja metode debate u e-nastavi uz pomoć digitalnog alata Padlet-a koji se koristio kao didaktički alat na Moodle i Big Blue Buttona s ciljem (o)čuvanja austrijskih dijalekta među studentima koji govore lokalnim dijalektom, posebice u osvješćivanju važnosti sufiksa omekšavanja u leksiku ali i gramatici kao jedan od bitnih čimbenika kulturnog ideniteta
metoda debate, e-nastava, digitalni alati, austrijski dijalekti, jezik, identitet
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti Zavod za znanstveni rad u Varaždinu Sekcija za usmeno pripovijedanje (storytelling) i filologiju udruge Kreativni studio „Logos“, Varaždin Organizacijski odbor: dr. sc. Vladimir Huzjan, predsjednik doc. dr. sc. Jasmina Dvorski dr. sc. Martina Hranj
engleski
Austrian students' perception of the impact of the debate method in e-teaching for (preserving) the dialect
nije evidentirano
debate method, e-learning, digital tools, Austrian dialects, language, identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Jagićevi dani: komunikologija, filologija i metodika
predavanje
05.07.2021-06.07.2021
Varaždin, Hrvatska