Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida (CROSBI ID 711924)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sabolić, Lucija ; Fajdetić Andrea
hrvatski
Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida
U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.
pedagoško savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s oštećenjem vida
nije evidentirano
engleski
Pedagogical Counseling in the Context of Special Pedagogies of Persons with Visual Impairment
U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.
pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
149-150.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju"
Ileš, Tatjana
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-818-41-2
Podaci o skupu
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
predavanje
02.12.2021-03.12.2021
Zagreb, Hrvatska