Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida (CROSBI ID 711924)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Sabolić, Lucija ; Fajdetić Andrea Pedagogical Counseling in the Context of Special Pedagogies of Persons with Visual Impairment / Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju" / Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 149-150

Podaci o odgovornosti

Sabolić, Lucija ; Fajdetić Andrea

hrvatski

Pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida

U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.

pedagoško savjetovanje, posebne pedagogije, osobe s oštećenjem vida

nije evidentirano

engleski

Pedagogical Counseling in the Context of Special Pedagogies of Persons with Visual Impairment

U radu se tematizira pedagoško savjetovanje te njegovo praktično djelovanja u kon- tekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida, kao i specifični uvjeti koji na takvo savjetovanje mogu djelovati pozitivno, neutralno ili blokirajuće. Uvodno se ocjenjuje kako još uvijek ne postoji opće prihvaćena teorija pedagoškog savjetovanja. Autorice u ovom radu nastoje rekonstruirati pedagoško savjetovanje u kontekstu posebnih pedagogija osoba s oštećenjem vida s tri različita gledišta: 1) argumentacijom područja, 2) strukturno- teorijskom i interakcionističkom te 3) fenomenološkom argumentacijom. Pedagoško savjetodavno djelovanje u posebnom pedagoškom kontekstu uvijek pred- stavlja suradnički rad te u njemu, ovisno o djelomičnom kontekstu, postoje vrlo specifična područja znanja s kojima savjetnici moraju biti upoznati. U radu će se promišljati o pedagoškom savjetovanju kao utemeljenom i ishodovno usmjerenom funkcionalnom konceptu/konstruktu i intervenciji s ciljem osiguranja preduvjeta za uspješno odgojno- obrazovno uključivanje.

pedagogical counseling, special pedagogies, persons with visual impairment

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

149-150.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija: "Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju"

Ileš, Tatjana

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-818-41-2

Podaci o skupu

2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

predavanje

02.12.2021-03.12.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice