Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija opcija pristupačnosti za korisničke interakcije u proširenoj stvarnosti (CROSBI ID 445845)

Ocjenski rad | diplomski rad

Burum, Mara Implementacija opcija pristupačnosti za korisničke interakcije u proširenoj stvarnosti / Car, Željka (mentor); Kešelj, Ana (neposredni voditelj). Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku, . 2021

Podaci o odgovornosti

Burum, Mara

Car, Željka

Kešelj, Ana

hrvatski

Implementacija opcija pristupačnosti za korisničke interakcije u proširenoj stvarnosti

Tema diplomskog rada je implementacija opcija pristupačnosti za korisničke interakcije u proširenoj stvarnosti. Cilj je primijeniti alate, znanja i vještine stečene tijekom studiranja za izradu pristupačne mobilne aplikacije u proširenoj stvarnosti. U teorijskom dijelu rada istraživanjem literature prikazano je na koje se sve načine proširena stvarnost koristi u svrhu obrazovanja učenika s teškoćama u učenju te kako se može koristiti za olakšavanje svakodnevnih radnji osobama s invaliditetom. Na temelju istraživanja literature i analize postojećih pristupačnih mobilnih aplikacija u početnu verziju mobilne aplikacije ARGeoBody implementirane su opcije pristupačnosti. Implementirane opcije pristupačnosti za cilj imaju olakšati korištenje aplikacije slabovidnim osobama, osobama s disleksijom i osobama s lakšim motoričkim teškoćama. Za razvoj aplikacije korištena je tehnologija Unity, a proširena stvarnost realizirana je uz pomoć razvojne programske podrške Vuforia.

pristupačnost ; proširena stvarnost ; osobe s invaliditetom

nije evidentirano

engleski

Implementation of accessibility options for user interactions in augmented reality

The topic of this thesis is the implementation of accessibility options for user interactions in Augmented Reality. The aim is to apply the tools, knowledge and skills acquired throughout university education to create an accessible mobile application in Augmented Reality. In the theoretical part of the thesis, the literature research shows in which ways Augmented Reality is used for the purpose of educating students with learning difficulties and how it can be used to facilitate the daily activities of people with disabilities. Based on literature research and analysis of accessible mobile applications, accessibility options have been implemented in the previously developed ARGeoBody mobile application. The implemented accessibility options aim to facilitate the use of the application for visually impaired people, people with dyslexia and people with mild motor difficulties. The Unity tool was used to develop the application, and Augmented Reality was realized with the Vuforia tool.

accessibility ; augmented reality ; people with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

19.01.2021.

obranjeno

urn:nbn:hr:155:646946

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Dubrovniku

Dubrovnik

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice