Primjena univerzalnog dizajna u edukacijskoj mobilnoj aplikaciji zasnovanoj na tehnologiji proširene stvarnosti (CROSBI ID 445844)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kačić-Barišić, Magdalena
Car, Željka
Kešelj, Ana
hrvatski
Primjena univerzalnog dizajna u edukacijskoj mobilnoj aplikaciji zasnovanoj na tehnologiji proširene stvarnosti
Ovaj diplomski rad opisuje pojam proširene stvarnosti, njenu klasifikaciju i uporabu u edukaciji u Republici Hrvatskoj i u svijetu. U radu se definira pojam univerzalnog dizajna i objašnjava njegovih sedam načela, dajući nekoliko primjera uz svako načelo. U praktičnom dijelu rada dorađena je Android aplikacija ARGeobody namijenjena učenicima nižih razreda osnovne škole za učenje geometrijskih tijela. Aplikacija koristi tehnologiju proširene stvarnosti kako bi učenicima učenje postalo zanimljivije i interaktivnije. Za rad su istražene implementacije načela univerzalnog dizajna te su primijenjene tijekom dorade mobilne aplikacije ARGeobody. Provedeno je ispitivanje korisničkog iskustva navedene aplikacije te su rezultati pokazali da je razvijena aplikacija u velikoj mjeri primjenjiva svim korisnicima, bez obzira na njihove mogućnosti. Prema odgovorima ispitanika, među kojima su bili i učitelji razredne nastave, aplikacija ARGeoBody primjenjiva je i za korištenje u nastavi matematike.
primjena proširene stvarnosti u edukaciji ; proširena stvarnost ; Unity ; univerzalni dizajn
nije evidentirano
engleski
Implementation of universal design in an educational mobile application based on augmented reality
This thesis describes the concept of Augmented Reality, its classification and use in education in the Republic of Croatia and the worldwide. The paper defines the concept of universal design and explains its seven principles, giving examples for each principle. ARGeobody is an Android application designed for primary school students to learn geometric bodies. Within the thesis, survey about implementation of universal design principles was conducted in order to apply it for mobile application ARGeobody. The app uses augmented reality technology to make learning more interesting and interactive for students. User experience evaluation of this application was conducted, and the results show that the developed application is largely applicable to all users, regardless of their capabilities. According to the answers of the respondents, including the primary school teachers, the ARGeoBody application is also applicable for use in teaching mathematics at school.
Augmented Reality in education ; Augmented Reality ; Unity ; universal design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
19.01.2021.
obranjeno
urn:nbn:hr:155:931530
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Dubrovniku
Dubrovnik