OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE (CROSBI ID 71393)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Floričić ; Tamara
hrvatski
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE
Kampovi u sustavu organiziranog ugostiteljstva masovnošću i koncentracijom kapaciteta imaju značajan utjecaj na razvoj turizma. Cilj rada je analizirati organizacijski i marketinški iskorak prema održivom kampingu afirmiranom eko certifikatima u cilju detektiranja konkurentskih prednosti i uspješnog tržišnog pozicioniranja. U radu se predstavljaju eko certifikati kamping turizma te se analizira ponuda certificiranih kampovi u Istri. Istraživanje rada fokusirano je na website promociju i korištenje ostvarenog certifikata u promotivne svrhe. Uz analitiku web stranica kampova, stječu se nove spoznaje koje utječu na preporuke vezane za strategije pozicioniranja. Kvalitativna i kvantitativna metodologija uključuje metode analize, sinteze, tehnike kreativnog mišljenja te statističke metode. Rad kroz provedeno istraživanje doprinosi artikulaciji novih spoznaja koje mogu utjecati na nove razvojne trendove i nalaze prostor za aplikaciju i inovacije u specifičnom obliku marketinga suvremenog camping proizvoda.
eko kamp, certifikati, održivi razvoj, zelene inicijative, inovacije
This paper is a result of the scientific project “Tourism Development and Impact on Destination” supported by the Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković", Juraj Dobrila University of Pula. Any opinions, findings, and conclusions or recommendations expressed in this paper are those of the author(s) and do not necessarily reflect the views of the Faculty of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković" Pula. The publishing of this paper is financially supported by Juraj Dobrila University of Pula, Project Tourism Development and Impact on Destination and by the authors personally. The authors declare no conflict of interest
engleski
QUALITY GRADE AND CERTIFICATION OF ECO CAMPSITES – EFFECT ON MARKET POSITIONING
nije evidentirano
eco campsite, certificates, sustainable development, green initiatives, innovations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
229-254.
objavljeno
Podaci o knjizi
OCJENA KVALITETE I CERTIFIKACIJA EKO KAMPOVA – TRŽIŠNO POZICIONIRANJE
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2021.
978-953-8278-67-9