Financijska analiza mikrobloging platforme Twitter (CROSBI ID 301909)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lozić, Joško
hrvatski
Financijska analiza mikrobloging platforme Twitter
Twitter je izrastao u najveću i najutjecajniju mikrobloging platformu na svijetu. Najčešće se spominje u kontekstu političkog diskursa, ali svoje pratitelje imaju javne ličnosti iz svih područja društvenog djelovanja. Nakon četrnaest godina postojanja približio se granici zasićenja ukupnih prihoda i broja korisnika. Cilj je ovog rada analizirati financijski aspekt poslovanja mikrobloging platforme Twitter. Uz financijski aspekt poslovanja, neizbježno je analizirati korelaciju između financijskih pokazatelja i trenda broja korisnika koji stvaraju sadržaje na platformi. Twitter je visoko tehnološki razvijena korporacija, te stvara prihode iz prodaje oglasnog prostora kao i iz prodaje „big data“ podataka. Degresivnim rastom broja korisnika, smanjuje se rast broja poslanih tweetova, a time slabi interes oglašivača za suradnjom. Twitter su nalazi na prekretnici poslovanja.
ekonomija platformi ; mikrobloging ; nulti marginalni trošak ; Twitter
nije evidentirano
engleski
Financial analysis of the microblogging platform Twitter
nije evidentirano
platform economy ; microblogging ; zero marginal cost ; Twitter
nije evidentirano