Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Financijska analiza mikrobloging platforme Twitter (CROSBI ID 301909)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Lozić, Joško Financijska analiza mikrobloging platforme Twitter // Polytechnic and design, 9 (2021), 1; 26-34

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško

hrvatski

Financijska analiza mikrobloging platforme Twitter

Twitter je izrastao u najveću i najutjecajniju mikrobloging platformu na svijetu. Najčešće se spominje u kontekstu političkog diskursa, ali svoje pratitelje imaju javne ličnosti iz svih područja društvenog djelovanja. Nakon četrnaest godina postojanja približio se granici zasićenja ukupnih prihoda i broja korisnika. Cilj je ovog rada analizirati financijski aspekt poslovanja mikrobloging platforme Twitter. Uz financijski aspekt poslovanja, neizbježno je analizirati korelaciju između financijskih pokazatelja i trenda broja korisnika koji stvaraju sadržaje na platformi. Twitter je visoko tehnološki razvijena korporacija, te stvara prihode iz prodaje oglasnog prostora kao i iz prodaje „big data“ podataka. Degresivnim rastom broja korisnika, smanjuje se rast broja poslanih tweetova, a time slabi interes oglašivača za suradnjom. Twitter su nalazi na prekretnici poslovanja.

ekonomija platformi ; mikrobloging ; nulti marginalni trošak ; Twitter

nije evidentirano

engleski

Financial analysis of the microblogging platform Twitter

nije evidentirano

platform economy ; microblogging ; zero marginal cost ; Twitter

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2021.

26-34

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti