Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama (CROSBI ID 711623)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Gagula, Jasminka ; Gudlin, Hrvoje Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama // Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske / Grubišić, Mirjana (ur.). Zagreb, 2018. str. 150-155

Podaci o odgovornosti

Gagula, Jasminka ; Gudlin, Hrvoje

hrvatski

Transdisciplinarni pristup u fizioterapiji kod djece s klasifikacijom cerebralne paralize i dodatnim razvojnim teškoćama

Djeca s cerebralnom paralizom (CP) uz poremećaj posture i pokreta mogu imati dodatne teškoće u razvoju. One mogu biti prisutne kao senzorički problemi (oštećenje vida, sluha), poremećaj percepcije i pažnje te teškoće povezane s područjem spoznaje i komunikacije. Fizioterapija je zdravstvena profesija u kojoj je pristup individualno prilagođen djetetu s cerebralnom paralizom gdje se osim motoričkih teškoća uzimaju u obzir i teškoće drugih razvojnih komponenti. Cilj rada je predstaviti transdisciplinarni pristup u fizioterapiji u radu s djecom koja su u riziku za razvoj kliničke slike cerebralne paralize i dodatnih razvojnih teškoća. Razrada U transdisciplinarnom timu djeluju stručnjaci različitih profesija iz područja (re)habilitacije djece. U fizioterapiji transdisciplinarni pristup pruža mogućnost razumijevanja djetetovih potreba kroz elemente procjene, izrade individualnog programa terapijskih postupaka te njegove provedbe uz konstantnu suradnju s drugim stručnjacima. S obzirom da se suočavamo s višestrukim teškoćama u razvoju djece, fizioterapeut transdisciplinarnog tima širi svoju profesionalnu ulogu u odnosu na razvojne komponente vida, sluha, spoznaje, komunikacije te ponašanja. U fizioterapijskom procesu razumijevanje navedenih razvojnih komponenti može djelovat na poželjnu promjenu u izvedbi pokreta i kretanja kod djeteta s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama. Zaključak Djeci s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama potreban je tim stručnjaka koji će zajedničkim znanjem i zalaganjem težiti ostvarenju postojećih i planiranih vještina. Transdisciplinarni pristup nas stručnjake fizioterapeute izgrađuje kao profesionalce s uvažavanjem drugih profesija važnih u radu s djecom s cerebralnom paralizom i dodatnim razvojnim teškoćama. Fizioterapija podržava transdisciplinarni pristup zbog boljeg razumijevanja problema djeteta te njegovih potreba.

Transdisciplinarni pristup, fizioterapija, cerebralna paraliza

nije evidentirano

engleski

Transdisciplinary approach to physiotherapy for children with classification of cerebral palsy and additional developmental difficulties

nije evidentirano

transdisciplinary approach, physiotherapy, cerebral palsy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

150-155.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova, Fizio kongres Hrvatske

Grubišić, Mirjana

Zagreb:

978-953-55914-3-6

Podaci o skupu

Fizio kongres Hrvatske

ostalo

05.10.2018-07.10.2018

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti