Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slučaj slikovnice: položaj slikovnice u hrvatskim odgojno-obrazovnim dokumentima (CROSBI ID 301886)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jerkin, Corinna ; Opašić, Maja Slučaj slikovnice: položaj slikovnice u hrvatskim odgojno-obrazovnim dokumentima // Metodički vidici, 12 (2021), 12; 71-94. doi: 10.19090/mv.2021.12.71-94

Podaci o odgovornosti

Jerkin, Corinna ; Opašić, Maja

hrvatski

Slučaj slikovnice: položaj slikovnice u hrvatskim odgojno-obrazovnim dokumentima

Polazeći od teze o slučaju dječje književnosti koja se odnosi na prešućivanje i zanemarivanje dječje književnosti u okviru teorije književnosti i akademske zajednice u cjelini, u radu se razvija i ispituje teza o slučaju slikovnice u odgojno-obrazovnome kontekstu. Analiziraju se važeći odgojno-obrazovni dokumenti u Hrvatskoj u usporedbi s onima koji su donedavno bili na snazi da bi se utvrdila pojavnost slikovnice po odgojno-obrazovnim ciklusima ili razredu, zastupljenost slikovničkih sadržaja u odgojno- obrazovnim područjima i nastavnim predmetima, osobito u Hrvatskome jeziku i posebno u lektiri te pristupi slikovnici u okviru pojedinih odgojno- obrazovnih područja. Rezultati analize pokazuju da ni u reformskim dokumentima nije prepoznat potencijal slikovnice na koji ukazuju suvremena teorijska i metodička promišljanja. Slikovnica je i dalje prisutna uglavnom na početnim obrazovnim razinama, a opcionalne i preopćenite smjernice za uvođenje u nastavnu praksu ne osiguravaju joj stvarnu zastupljenost te dostatno i standardizirano produbljivanje spoznaja.

dječja književnost ; Engleski jezik ; Hrvatski jezik ; kurikul ; Likovna kultura ; nastavni plan i program ; (rani) književni odgoj ; slikovnica

nije evidentirano

engleski

The case of picturebook: picturebook presence in Croatian educational documents

nije evidentirano

children’s literature ; English Language ; Croatian Language ; curriculum ; Arts ; syllabus ; (early) literary education ; picturebook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (12)

2021.

71-94

objavljeno

2217-415X

2334-7465

10.19090/mv.2021.12.71-94

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost

Poveznice