Procjena subjektivnog osjećaja opterećnja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 490240)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vučetić, Vlatko ; Neljak, Boris
hrvatski
Procjena subjektivnog osjećaja opterećnja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Borgova je skala subjektivnog osjećaja opterećenja primjenjiva za kontrolu svake vrste tjelesne akrivnosti 1, 2, 3, 4, 5, 6, a određuje se skalom od 6 do 20, zbog analogije s frekvencijom srca u mirovanju (60) i pri maksimalnom opterećenju (200). S obzirom da niti jedan od načina doziranja i kontrole inteziteta nije unikatan, a time ni dostatan sam sebi, preporuča se određivanje opterćenja učenika mjerenjem frekvencije srca i testa subjektivnog osjećaja opterećenja, jer bi njihova sprega pružila kako učeniku tako i nastavniku cjelovitije povratne informacije o opterećenju.
opterećenje ; učenik ; tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
Esessment of subjective emotion burden pupil in PE lesson
nije evidentirano
load ; pupil ; physical education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-297.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije: zbornik radova
Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
17.06.2003-21.06.2003
Rovinj, Hrvatska