Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mišljenje studenata i prvostupnika fizioterapije o teorijskoj i praktičnoj nastavi (CROSBI ID 301848)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurički, Dora ; Petrak, Olivera ; Schuster, Snježana Mišljenje studenata i prvostupnika fizioterapije o teorijskoj i praktičnoj nastavi // Journal of applied health sciences, 7 (2021), 2; 167-179. doi: 10.24141/1/7/2/7

Podaci o odgovornosti

Jurički, Dora ; Petrak, Olivera ; Schuster, Snježana

hrvatski

Mišljenje studenata i prvostupnika fizioterapije o teorijskoj i praktičnoj nastavi

Uvod: „Fizioterapeut mora posjedovati određena znanjai vještine…“ Ova fraza odnosi se na stručne kompetencije potrebne za adekvatnu fizioterapijsku procjenu pacijenta, na postavljanje ciljane dijagnoze na temelju procjene te na provođenje fizioterapijske intervencije. Naglašava da je u obrazovanju učenje teorije jednako važno kao i svladavanje praktičnog dijela profesije. Cilj rada: Utvrditi koliko studenti tijekom obrazovanja smatraju zadovoljavajućima i usklađenima teorijske i vježbovne sadržaje iz struke te postoji li značajna razlika u mišljenju studenata treće godine u odnosu apsolvente i prvostupnike fizioterapije. Metode: Istraživanje je provedeno sa studentima i prvostupnicima fizioterapije Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu (ZVU) 2019. godine. Sudjelovalo je 88 ispitanika, podijeljenih u dvije skupine. Prvu skupinu činili su apsolventi i studenti sa završenim preddiplomskim studijem, a drugu skupinu studenti treće godine redovnog studija fizioterapije. U trenutku ispunjavanja ankete studenti druge skupine odrađivali su kliničku nastavu. Rezultati: Ispitanici smatraju kako bi na praktična znanja trebalo staviti veći naglasak te da postoji neusklađenost znanja koje dobivaju u edukaciji i praktičnog rada s kojim se susreću na radilištima. Mišljenja su kako bi bilo kvalitetnije da praksa iz određenog predmeta slijedi neposredno nakon teorijskog upoznavanja s predmetom te im je važan individualni angažman svakog studenta. Prva skupina u većoj mjeri smatra da im je potrebno dodatno usavršavanje osnovnih praktičnih vještina, kao i da je nužno usklađivanje znanja nastavnika i mentora. Zaključak: Rezultati ovog istraživanja pokazuju da je povećana potreba za unaprjeđenjem aktualnih teorijskih i praktičnih znanja u cilju napredne fizioterapijske prakse uz otvaranje mogućnosti jedinstvenog kurikuluma za obrazovanje budućih prvostupnika fizioterapije u Hrvatskoj. Zlatni standard u edukaciji budućih fizioterapeuta postiže se, uz poboljšanje kvalitete edukacije studenata i edukacijom predavača i mentora.

fizioterapija ; teorija ; praksa ; studenti ; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Opinions of Students and Bachelors of Physiotherapy on Theoretical and Practical Teaching

nije evidentirano

physiotherapy ; theory ; practice ; curiculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2021.

167-179

objavljeno

1849-8361

2459-5640

10.24141/1/7/2/7

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Kineziologija, Kliničke medicinske znanosti

Poveznice