Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN? (CROSBI ID 71344)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Pavleković, Gordana Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN? // Umijeće medicinske nastave / Jakšić, Želimir ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton et al. (ur.). Zagreb: Medicinska naklada, 2005. str. 299-305

Podaci o odgovornosti

Pavleković, Gordana

hrvatski

Vrednovanje kvalitete nastave: zašto SIEN?

Tekst prikazuje osobitosti inovativne metode vrednovanja kvalitete nastave nazvane kraticom SIEN (strukturirana interaktivna evaluacija nastave) i njenu usporedbu s drugim metodama koje se uobičajeno koriste u vrednovanju kvalitete. Detaljno je prikazan način primjene SIEN metode koja je razvijena u medicinskoj edukaaciji, ali je primjenjiva i u ostalim edukativnim programima.

medicinska nastava ; evaluacija kvalitete nastave ; struktururana interaktiva evaluacija nastave (SIEN)

nije evidentirano

engleski

Evaluation of teaching quality: Why SITE method?

nije evidentirano

medical education ; evaluation of teaching quality ; structured interactive teaching evaluation (SITE)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

299-305.

objavljeno

Podaci o knjizi

Umijeće medicinske nastave

Jakšić, Želimir ; Pokrajac, Nikša ; Šmalcelj, Anton ; Vrcić-Keglević, Mladenka

Zagreb: Medicinska naklada

2005.

953-176-303-8

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija