Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja (CROSBI ID 711518)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Jukić, Renata Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 176-177

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Jukić, Renata

hrvatski

Suradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja

Suradničko učenje kao oblik zajedničke aktivnosti učenika, koje kao cilj, među ostalim, ima istraživanje i rješavanje zadatka te stvaranje i razvijanje kreativnih ideja, po svim je svojim značajkama najobuhvatniji i najdjelotvorniji način stjecanja širokoga spektra kompetencija. Inkluzija u suradničkom učenju kroz aktivnu participaciju učenika s teškoćama poprima poželjan oblik u kojem učenik s teškoćama napreduje s gledišta stjecanja znanja i razvoja sposobnosti, a također razvija socijalne i komunikacijske vještine te usvaja prihvatljive modele ponašanja koji mu pridonose u svakodnevnom životu. Kroz suradničko su učenje u inkluzivnoj nastavi svi učenici u razredu jednako potaknuti i motivirani na aktivnost te će uz individualizaciju zadataka unutar skupine kvalitetnom i spretnom učiteljevom organizacijom rada svaki od učenika doseći obrazovni ishod. U radu je prikazano istraživanje koje je provedeno sa svrhom utvrđivanja mišljenja učenika 5. i 8. razreda o inkluzivnoj nastavi u predmetima umjetničkog područja. Iz rezultata je istraživanja razvidno da učenici percipiraju suradničko učenje kao poželjnu nastavnu strategiju u kojoj učenici s teškoćama mogu sudjelovati i ostvarivati zadaće sa svim ostalim učenicima iz razreda te da se kroz takav oblik učenja ostvaruje intenzivnija suradnja kao bolja interakcija i komunikacija.

suradničko učenje, inkluzija, učenici s teškoćama, nastava umjetničkog područja

nije evidentirano

engleski

Collaborative Learning in Inclusive Art Teaching

nije evidentirano

collaborative learning, inclusion, students with disabilities, art teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

176-177.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-41-2

Podaci o skupu

2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

predavanje

02.12.2021-03.12.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti, Pedagogija