Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 711377)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Borovac, Tijana ; Brust Nemet, Maja ; Somolanji Tokić, Ida Inclusive Learning Experience in Higher Education / Inkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju- knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 38-39

Podaci o odgovornosti

Borovac, Tijana ; Brust Nemet, Maja ; Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Inkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi

Polazeći od sociokonstruktivističkog shvaćanja kako se učenje odvija u socijalnoj interakciji u kojoj je jednako važan dijalog s osobom i s cjelokupnim okruženjem, autorice ističu prostorno-materijalno okruženje u kojem se ostvaruje nastavni proces u visokoškolskoj ustanovi kao neizostavan element inkluzivnog iskustva učenja studenata – budućih odgojitelja. U okviru projekta „Unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi“ – čiji je nositelj Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, a kao partnerska ustanova Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku – u 2021. godini opremljena je inkluzivna učionica. Ista je osmišljena tako da osigura studentima i nastavnicima jednu razinu inkluzivnog iskustva učenja. U samoj strukturi učionice naglasak je na dijeljenju prostora iz jednog cjelovitog prostora, u kojem je student pozicioniran uglavnom kao pasivni slušatelj, u više različitih manjih prostora integriranih u cjelinu učionice koji prebacuju fokus s aktivnosti nastavnika na aktivnost studenata. Cilj je takvog strukturiranja prije svega omogućiti raspravu kao osnovni modalitet suradničkog učenja i demokratske razmjene čime se izravno doprinosi prihvaćanju različitosti i njegovanju dijaloga. Prostor je nadalje svrhovito osmišljen ne samo da osigurava inkluzivno iskustvo učenja u multifunkcionalnom okruženju već i zadovoljavanje različitih potreba samih studenata (grupni ili individualni rad, ra- zličite potrebe (hrana, kretanje, interakcija i sl.) tijekom nastavnog procesa. Učionica je samim time postala sredstvo i poticaj osiguravanja iskustva inkluzivnog učenja.

inkuzivni kurikulum, inkluzivna učionica, interakcija, univerzalni dizajn, visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Inclusive Learning Experience in Higher Education

Polazeći od sociokonstruktivističkog shvaćanja kako se učenje odvija u socijalnoj interakciji u kojoj je jednako važan dijalog s osobom i s cjelokupnim okruženjem, autorice ističu prostorno-materijalno okruženje u kojem se ostvaruje nastavni proces u visokoškolskoj ustanovi kao neizostavan element inkluzivnog iskustva učenja studenata – budućih odgojitelja. U okviru projekta „Unaprjeđivanje inkluzivnosti inicijalnog obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi“ – čiji je nositelj Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, a kao partnerska ustanova Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku – u 2021. godini opremljena je inkluzivna učionica. Ista je osmišljena tako da osigura studentima i nastavnicima jednu razinu inkluzivnog iskustva učenja. U samoj strukturi učionice naglasak je na dijeljenju prostora iz jednog cjelovitog prostora, u kojem je student pozicioniran uglavnom kao pasivni slušatelj, u više različitih manjih prostora integriranih u cjelinu učionice koji prebacuju fokus s aktivnosti nastavnika na aktivnost studenata. Cilj je takvog strukturiranja prije svega omogućiti raspravu kao osnovni modalitet suradničkog učenja i demokratske razmjene čime se izravno doprinosi prihvaćanju različitosti i njegovanju dijaloga. Prostor je nadalje svrhovito osmišljen ne samo da osigurava inkluzivno iskustvo učenja u multifunkcionalnom okruženju već i zadovoljavanje različitih potreba samih studenata (grupni ili individualni rad, ra- zličite potrebe (hrana, kretanje, interakcija i sl.) tijekom nastavnog procesa. Učionica je samim time postala sredstvo i poticaj osiguravanja iskustva inkluzivnog učenja.

inclusive curriculum, inclusive classroom, interaction, universal design, higher education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

38-39.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju- knjiga sažetaka

Ileš, Tatjana

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-41-2

Podaci o skupu

2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

predavanje

02.12.2021-03.12.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice