Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1161787

Uloga mitova i legendi u formiranju turističke ponude otoka Brača


Trutanić, Ante; Mandac, Petra
Uloga mitova i legendi u formiranju turističke ponude otoka Brača // Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova
Solin, Hrvatska, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1161787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga mitova i legendi u formiranju turističke ponude otoka Brača

Autori
Trutanić, Ante ; Mandac, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova / - , 2021, 1-1

Skup
Međunarodni kongres povijesnih gradova

Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 19.10.2021. - 22.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kulturna baština, identitet destinacije, participativni turizam, mitovi i legende

Sažetak
U ovom radu prikazati će se nematerijalna kulturna baština otoka Brača kao važan čimbenik razvoja održivog turizma otoka. Cilj rada je ispitati iskorištenost mitova i legendi u formiranju turističke ponude kroz analizu postojećeg stanja te formaciju novih prijedloga koji bi se mogli iskoristiti u turističke svrhe. S obzirom da su mitovi i legende sastavni dio kulturnog turizma, a budućnost održivog turizma se između ostalog temelji i na kulturnom turizmu, potrebno je ispitati lokalitete otoka koji svoju ''turističku vrijednost'' temelje na ovakvom vidu usmene predaje, koja se uz njih veže. Za izradu rada korišteni su sekundarni izvori podataka. Za prikupljanje podataka korištena je znanstvena i stručna literatura, kao što su knjige, članci i Internet izvori. Kod istraživačkog dijela korištena je kvalitativna metoda nestrukturiranog intervjua. Na osnovu prikupljenih podatka o postojećim lokalitetima te građi koja nije vezana za određeni lokalitet, dati će se prijedlozi mogućnosti razvoja novih lokaliteta, koji bi uz pravilno gospodarenje akumulirali novu, dosad nedovoljno iskorištenu vrijednost. Predložen je i model razvoja participativnog turizma, koji uključivanjem različitih dionika lokalne zajednice, poput pružatelja usluga uključenih u realizaciju razvojnih projekata, lokalnih turističkih zajednica, lokalnih stručnjaka osigurava održivost lokalne zajednice. Uključenost lokalne zajednice u proces donošenja odluka koristi lokalnoj ekonomiji i potiče poštovanje stanovnika prema njihovom tradicionalnom načinu života i vrijednostima. Primjena navedenog koncepta omogućila bi produljenje turističke sezone i stvaranje prepoznatljivog identiteta destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Petra Mandac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trutanić, Ante; Mandac, Petra
Uloga mitova i legendi u formiranju turističke ponude otoka Brača // Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova
Solin, Hrvatska, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Trutanić, A. & Mandac, P. (2021) Uloga mitova i legendi u formiranju turističke ponude otoka Brača. U: Zbornik radova međunarodnog kongresa povijesnih gradova.
@article{article, author = {Trutani\'{c}, Ante and Mandac, Petra}, year = {2021}, pages = {1-1}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, identitet destinacije, participativni turizam, mitovi i legende}, title = {Uloga mitova i legendi u formiranju turisti\v{c}ke ponude otoka Bra\v{c}a}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, identitet destinacije, participativni turizam, mitovi i legende}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Trutani\'{c}, Ante and Mandac, Petra}, year = {2021}, pages = {1-1}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, identitet destinacije, participativni turizam, mitovi i legende}, title = {Uloga mitova i legendi u formiranju turisti\v{c}ke ponude otoka Bra\v{c}a}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, identitet destinacije, participativni turizam, mitovi i legende}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font