Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sportske navike i uzimanje suplemenata kod srednjoškolaca (CROSBI ID 711324)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ivković, Gordana ; Hordov Helena ; Miodrag Melanija Sportske navike i uzimanje suplemenata kod srednjoškolaca // Pedagoške kompetencije u kineziologiji. 2021. str. 242-249

Podaci o odgovornosti

Ivković, Gordana ; Hordov Helena ; Miodrag Melanija

hrvatski

Sportske navike i uzimanje suplemenata kod srednjoškolaca

Cilj je rada bio saznati koliko se srednjoškolaca bavi sportom, koje sportove preferiraju, koliko puta tjedno treniraju, idu li na natjecanja i u kojem rangu. Posebno nas je zanimalo uzimaju li suplemente i koji su razlozi za to. U istraživanju je sudjelovalo 437 srednjoškolaca (64, 3% djevojaka i 36, 7% mladića). Utvrdili smo da se sportom bavi 40, 05% ispitanika. Srednjoškolci se najčešće bave timskim sportovima (nogomet, košarka i odbojka), zatim individualnim (atletika, plivanje, boks i veslanje). Od ispitanika, koji se bave sportom, 37% se natječe u prvoj nacionalnoj ligi, 13% u drugoj, a 50% se natječe u trećoj regionalnoj ligi. Suplemente uzima 74% srednjoškolaca ; kupuju ih, najčešće, u ljekarni i supermarketima. Najviše konzumiraju vitamin C, magnezij i vitaminsko-mineralne suplemente uglavnom radi poboljšanja zdravstvenog stanja i sportske izvedbe

sport, suplementi, srednjoškolci

nije evidentirano

engleski

Sports habits and taking supplements in high school students

nije evidentirano

sports, supplements, high school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

242-249.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagoške kompetencije u kineziologiji

Podaci o skupu

29. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

23.06.2021-26.06.2021

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija