Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka (CROSBI ID 445615)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Marta
Vrban Zrinski, Karolina
hrvatski
Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka
U ovom se radu istražuje jezični stil slogana i naslova televizijskih promidžbenih poruka preuzetih s odabranoga televizijskoga programa u istom terminu u razdoblju od tjedan dana. Predstavlja se stilistika kao deskriptivna znanstvena disciplina te kao način dopiranja do afektivnoga stanja, misaone svijesti i poruke iskaza. Opisuje se povezanost stila i kulture te uloga promidžbenih poruka u kulturi. Stilistička analiza vrši se u vidu stilskih figura te denotativnih i konotativnih značenja slogana. Slogani su podijeljeni s obzirom na vrstu robe koja se oglašava. Svaki slogan je zapisan uz pripadajući naslov te stilistički opisan, a zatim su istražena njihova zajednička obilježja i način komunikacije s ciljanim primateljima. Televizijske promidžbene poruke promatraju se kao jedan od oblika promidžbene kulture, koja je dio tzv. globalne kulture. Kreativni izričaj promidžbenih poruka ima jedinstven stil koji karakteriziraju figurativnost, hibridnost, originalnost i funkcionalnost. Jezični stil uvelike oblikuje način na koji se prihvaćaju eksplicitne i implicitne tvrdnje promidžbenih poruka, a one imaju ulogu pri oblikovanju identiteta primatelja, pojedinaca, skupina te društva u cjelini što naposljetku ostvaruje smjer kulturnoga razvoja.
stilistika ; jezik medija ; promidžbene poruke ; kultura
nije evidentirano
engleski
Stylistic analysis of television advertising slogans
nije evidentirano
stylistics ; language of media ; advertising ; culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
27.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet hrvatskih studija
Zagreb