Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka (CROSBI ID 445615)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Marta Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka / Vrban Zrinski, Karolina (mentor); Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2021

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Marta

Vrban Zrinski, Karolina

hrvatski

Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka

U ovom se radu istražuje jezični stil slogana i naslova televizijskih promidžbenih poruka preuzetih s odabranoga televizijskoga programa u istom terminu u razdoblju od tjedan dana. Predstavlja se stilistika kao deskriptivna znanstvena disciplina te kao način dopiranja do afektivnoga stanja, misaone svijesti i poruke iskaza. Opisuje se povezanost stila i kulture te uloga promidžbenih poruka u kulturi. Stilistička analiza vrši se u vidu stilskih figura te denotativnih i konotativnih značenja slogana. Slogani su podijeljeni s obzirom na vrstu robe koja se oglašava. Svaki slogan je zapisan uz pripadajući naslov te stilistički opisan, a zatim su istražena njihova zajednička obilježja i način komunikacije s ciljanim primateljima. Televizijske promidžbene poruke promatraju se kao jedan od oblika promidžbene kulture, koja je dio tzv. globalne kulture. Kreativni izričaj promidžbenih poruka ima jedinstven stil koji karakteriziraju figurativnost, hibridnost, originalnost i funkcionalnost. Jezični stil uvelike oblikuje način na koji se prihvaćaju eksplicitne i implicitne tvrdnje promidžbenih poruka, a one imaju ulogu pri oblikovanju identiteta primatelja, pojedinaca, skupina te društva u cjelini što naposljetku ostvaruje smjer kulturnoga razvoja.

stilistika ; jezik medija ; promidžbene poruke ; kultura

nije evidentirano

engleski

Stylistic analysis of television advertising slogans

nije evidentirano

stylistics ; language of media ; advertising ; culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

27.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet hrvatskih studija

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Kroatologija