Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama (CROSBI ID 301677)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jukić, Renata ; Kakuk, Sara ; Ham, Emanuela
hrvatski
Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama
Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonomsko-socijalno-ekoloških ciljeva za dobrobit budućih generacija. Današnjica narušenih općeljudskih vrijednosti upućuje čovjeka odgovornom odnosu prema okolini prihvaćajući održivi razvoj kao filozofski pristup i pragmatično djelovanje sa sustavom temeljnih ljudskih vrijednosti i djelovanja. U tom smislu implementiranje ciljeva, zadataka i sadržaja održivoga razvoja u suvremeni kurikul mora postati imperativ suvremene škole. Rad razmatra ulogu odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u suvremenoj školi dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike.
kroskurikularni pristup ; kritičko promišljanje ; održivi razvoj ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; stavovi i vrijednosti...
nije evidentirano
engleski
FROM THE IDEA OF SUSTAINABILITY / SUSTAINABLE DEVELOPMENT TO EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN SCHOOLS
nije evidentirano
cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum
nije evidentirano