Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama (CROSBI ID 301677)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jukić, Renata ; Kakuk, Sara ; Ham, Emanuela Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (2021), 3; 375-393. doi: 10.31823/d.29.3.5

Podaci o odgovornosti

Jukić, Renata ; Kakuk, Sara ; Ham, Emanuela

hrvatski

Od ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama

Današnje, postmoderno vrijeme, vrijeme ambivalentnih vrijednosti upozorava na potrebu usvajanja novih vrijednosnih paradigmi unutar odgojno-obrazovnoga sustava. Održivi razvoj držimo znanstvenim konceptom, filozofijom življenja suvremenoga čovjeka i praksom razvoja kojom se postiže ravnoteža ekonomsko-socijalno-ekoloških ciljeva za dobrobit budućih generacija. Današnjica narušenih općeljudskih vrijednosti upućuje čovjeka odgovornom odnosu prema okolini prihvaćajući održivi razvoj kao filozofski pristup i pragmatično djelovanje sa sustavom temeljnih ljudskih vrijednosti i djelovanja. U tom smislu implementiranje ciljeva, zadataka i sadržaja održivoga razvoja u suvremeni kurikul mora postati imperativ suvremene škole. Rad razmatra ulogu odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u suvremenoj školi dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike.

kroskurikularni pristup ; kritičko promišljanje ; održivi razvoj ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj ; stavovi i vrijednosti...

nije evidentirano

engleski

FROM THE IDEA OF SUSTAINABILITY / SUSTAINABLE DEVELOPMENT TO EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN SCHOOLS

nije evidentirano

cross-curricular approach, critical reflection, sustainable development, education for sustainable development, attitudes and values of sustainability, education, contemporary curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (3)

2021.

375-393

objavljeno

1330-2655

10.31823/d.29.3.5

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost