Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola (CROSBI ID 711298)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Schatten, Markus ; Okreša Đurić, Bogdan Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola. 2021

Podaci o odgovornosti

Schatten, Markus ; Okreša Đurić, Bogdan

hrvatski

Igrifikacija ankete za procjenu digitalne zrelosti škola

U sklopu projekta e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza) djeluje i modul vezan uz igrifikaciju koja predstavlja proces uvođenja koncepata računalnih igara u druge procese primarno s ciljem povećanja motivacije korisnika. U sklopu tog modula, razvijena je računalna igra Put do e-Škole u koju je ukomponirana anketa za procjenu digitalne zrelosti škola s intencijom vrednovanja stupnja integracije digitalne tehnologije u život i rad škole od strane samih učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U izlaganju će se dati pregled procesa razvoja i testiranja računalne igre i predstaviti preliminarni rezultati.

igrifikacija ; anketa ; razvoj računalne igre ; digitalna zrelost škola ; rpg maker mv

nije evidentirano

engleski

Survey Gamification for Schools' Digital Maturity Assesment

nije evidentirano

gamification ; survey ; game development ; schools' digital maturity ; rpg maker mv

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2021.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

23. CARNET-ova konferencija za korisnike CUC 2021

predavanje

27.10.2021-29.10.2021

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice