Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive (CROSBI ID 445601)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krnić Agić, Marija Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive / Matoš, Nikolina ; Prajdić, Ivor (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2021

Podaci o odgovornosti

Krnić Agić, Marija

Matoš, Nikolina ; Prajdić, Ivor

hrvatski

Upoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive

Ovaj rad govori o bogatoj kulturnoj baštini koja je protkala povijest hrvatskog naroda, oblikuje sadašnjost i prepoznatljivi identitet Hrvatske te nadasve zadaje važan zadatak u očuvanju tradicije i kulturne baštine od zaborava s posebnim naglaskom na promicanju i obrazovanju budućih generacija. Važnost očuvanja kulturnog nasljeđa prepoznata je, kako kod nas, tako i u svijetu, a zahvaljujući muzejima, raznim institucijama i arhivima sačuvana je mnoga povijesna građa. Veliku ulogu u zaštiti i promicanju svjetske kulturne baštine ima UNESCO-ova organizacija Ujedinjenih naroda zadužena za obrazovanje, znanost i kulturu na čijim listama zaštićene svjetske baštine svoje mjesto pronalazi i hrvatska baština koja je u mnogočemu jedinstvena. Osim svjetskih prirodnih ljepota, spomenika, predmeta te kulturnopovijesnih građevina koje su svrstane na UNESCO-ovu listu materijalne kulturne baštine, utemeljena je i nematerijalna lista koja ima zadatak očuvati živu tradiciju, jezik i običaje predaka ljudskih zajednica najčešće prenesenih usmenim putem. Glazba kao neopipljiva pojavnost pronalazi ovdje svoje mjesto, a sam rad je usmjeren na glazbenu kulturnu baštinu, bogatu riznicu umjetničke, crkvene i tradicijske glazbe Hrvatske, njezinu primjenu u pedagoškom radu u osnovnoj i srednjoj općeobrazovnoj školi te mogućoj primjeni u glazbenoj školi

folklor ; interkulturalnost ; kulturna baština ; tradicijska glazba ; UNESCO

nije evidentirano

engleski

Introduction to cultural heritage from the perspective of music pedagogy

nije evidentirano

cultural heritage, folklore, interculturality, traditional music, UNESCO

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

20.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano