URAVNOTEŽENO IZVJEŠTAVANJE U KAMPANJI ZA PARLAMENTARNE IZBORE 2016. GODINE NA TELEVIZIJAMA S NACIONALNOM KONCESIJOM U REPUBLICI HRVATSKOJ (CROSBI ID 301539)
Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đaić, Vjekoslav ; Lesinger, Gordana ; Felger, Branimir
hrvatski
URAVNOTEŽENO IZVJEŠTAVANJE U KAMPANJI ZA PARLAMENTARNE IZBORE 2016. GODINE NA TELEVIZIJAMA S NACIONALNOM KONCESIJOM U REPUBLICI HRVATSKOJ
U članku se analiziraju karakteristike televizijskog izvještavanja tijekom predizborne kampanje za izvanredne parlamentarne izbore 2016. godine po načelu uravnotežena izvještavanja i jednake zastupljenosti dvaju najvećih političkih rivala, HDZ-a i Narodne koalicije, u središnjim informativnim emisijama na Hrvatskoj radioteleviziji, RTL televiziji i Novoj TV. Analizirano je 75 izbornih blokova u trajanju od 64 440 sekundi. Uzorak je reprezentativan. Izborni blokovi odvojeni su grafičkim paketom. U njima je emitirano 1327 tonskih ulomaka u trajanju od 32 890 sekundi. Rezultati su pokazali neznatna odstupanja od načela jednake zastupljenosti u trajanju i broju izjava na svim trima televizijama. Sličan je rezultat i kada se promatra zastupljenost predsjednika najvećih stranaka, Andreja Plenkovića iz HDZ-a i Zorana Milanovića iz SDP-a (Narodna koalicija).
uravnoteženo izvještavanje ; parlamentarni izbori ; političke stranke ; kampanja ; televizija ; izjava
nije evidentirano
engleski
BALANCED REPORTINGIN THE CAMPAIGN FOR PARLIAMENTARY ELECTIONS IN 2016 ON TELEVISION WITH NATIONAL CONCESSION IN THE REPUBLIC OF CROATIA
nije evidentirano
balanced reporting ; parliamentary elections ; political parties ; campaigns ; television ; statements
nije evidentirano