Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA (CROSBI ID 445513)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Šimunović, Lovre PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA / Guzovski, Marina (mentor); Guzovski, Marina (neposredni voditelj). Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Lovre

Guzovski, Marina

Guzovski, Marina

hrvatski

PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA

U radu se govori o konceptu velikih podataka u smislu njegove primjene u marketingu te je prikazana uporaba podataka kroz strategiju upravljanja odnosima s klijentima (CRM) koja rezultira učinkovitijim poslovanjem. Big Data i upravljanje odnosima s klijentima poslovni su koncepti koji su posljednjih godina eksplodirali u popularnosti. Svaki je pojam imao značajan utjecaj na poboljšanje i napredak u marketingu, kao i na sve ostale aspekte organizacije. CRM je kompliciran sustav poslovnih operacija koji ima cilj usmjeriti radnje, usluge ili robu tvrtke kako bi se izgradile veze s klijentima i time povećala vrijednost tvrtke fokusirajući se isključivo na potrebe i zahtjeve potrošača. S druge strane, Big Data odnosi se na prikupljanje ogromne količine podataka koji se zatim obrađuju, pohranjuju i ispravno koriste kako bi se donijele najbolje moguće odluke u pravo vrijeme.

big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca

nije evidentirano

engleski

APPLICATION OF BIG DATA CONCEPT IN MARKETING FOR CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT

nije evidentirano

big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

27.10.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija