PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA (CROSBI ID 445513)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Lovre
Guzovski, Marina
Guzovski, Marina
hrvatski
PRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA
U radu se govori o konceptu velikih podataka u smislu njegove primjene u marketingu te je prikazana uporaba podataka kroz strategiju upravljanja odnosima s klijentima (CRM) koja rezultira učinkovitijim poslovanjem. Big Data i upravljanje odnosima s klijentima poslovni su koncepti koji su posljednjih godina eksplodirali u popularnosti. Svaki je pojam imao značajan utjecaj na poboljšanje i napredak u marketingu, kao i na sve ostale aspekte organizacije. CRM je kompliciran sustav poslovnih operacija koji ima cilj usmjeriti radnje, usluge ili robu tvrtke kako bi se izgradile veze s klijentima i time povećala vrijednost tvrtke fokusirajući se isključivo na potrebe i zahtjeve potrošača. S druge strane, Big Data odnosi se na prikupljanje ogromne količine podataka koji se zatim obrađuju, pohranjuju i ispravno koriste kako bi se donijele najbolje moguće odluke u pravo vrijeme.
big data, marketing, upravljanje odnosa sa kupcima, zadovoljstvo kupaca
nije evidentirano
engleski
APPLICATION OF BIG DATA CONCEPT IN MARKETING FOR CUSTOMER RELATIONS MANAGEMENT
nije evidentirano
big data, marketing, customer relationship management, customer satisfactio
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
27.10.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb