Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje (CROSBI ID 71234)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana

hrvatski

Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje

Proces segmentacije, odabira ciljnih tržišta (targetiranje) i pozicioniranja (STP) jedan je od najvažnijih koncepata u marketingu koji omogućuje stvaranje i primjenu uspješnog, ciljano usmjerenog, marketinškog programa poduzeća (Prikaz 1). U tom se procesu: (1) ukupno tržište dijeli prema unaprijed definiranim kriterijima, (2) izabiru se atraktivni, te zanemaruju neatraktivni segmenti, (3) kod atraktivnih segmenata nastoji stvoriti povoljna pozicija poduzeća (proizvoda ili usluge) u svijesti potrošača. U ovom poglavlju se detaljnije predstavlja STP proces kroz njegove faze: proces i kriterije segmentacije, pristupe odabiru ciljnog tržišta te pozicioniranje

segmentacija ; targetiranje ; pozicioniranje

nije evidentirano

engleski

Segmentation, targeting, and positioning

nije evidentirano

segmentation ; targeting ; positioning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

207-240.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Vranešević, Tihomir

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2021.

978-953-346-164-9

Povezanost rada

Ekonomija