Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje (CROSBI ID 71234)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Jurica ; Fudurić, Morana
hrvatski
Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje
Proces segmentacije, odabira ciljnih tržišta (targetiranje) i pozicioniranja (STP) jedan je od najvažnijih koncepata u marketingu koji omogućuje stvaranje i primjenu uspješnog, ciljano usmjerenog, marketinškog programa poduzeća (Prikaz 1). U tom se procesu: (1) ukupno tržište dijeli prema unaprijed definiranim kriterijima, (2) izabiru se atraktivni, te zanemaruju neatraktivni segmenti, (3) kod atraktivnih segmenata nastoji stvoriti povoljna pozicija poduzeća (proizvoda ili usluge) u svijesti potrošača. U ovom poglavlju se detaljnije predstavlja STP proces kroz njegove faze: proces i kriterije segmentacije, pristupe odabiru ciljnog tržišta te pozicioniranje
segmentacija ; targetiranje ; pozicioniranje
nije evidentirano
engleski
Segmentation, targeting, and positioning
nije evidentirano
segmentation ; targeting ; positioning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-240.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Vranešević, Tihomir
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2021.
978-953-346-164-9