Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi i strategije uspješnog sudjelovanja u aktivnostima dnevnog života nakon traumatske ozljede mozga (CROSBI ID 711000)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Klepo, Ivana Izazovi i strategije uspješnog sudjelovanja u aktivnostima dnevnog života nakon traumatske ozljede mozga // Knjiga sažetaka "Suvremeni pristupi prevenciji, zbrinjavanju akutnih pacijenata i pružanju medicinske rehabilitacije" / Žnidarić, Ž ; Kralj, Željka ; Cerovec, Duško (ur.). Zabok: Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice, 2019. str. 33-33

Podaci o odgovornosti

Klepo, Ivana

hrvatski

Izazovi i strategije uspješnog sudjelovanja u aktivnostima dnevnog života nakon traumatske ozljede mozga

Posljedice traumatske ozljede mozga mogu značajno utjecati na izvedbu i sudjelovanje u raznim domenama svakodnevnih aktivnosti koje imaju smisao i značenje za ozlijeđenu osobu. Pri tome neuropsihološka oštećenja otežavaju obnavljanje i ponovno usvajanje svakodnevnih vještina i aktivnosti koje su se prije ozljede gotovo rutinski obavljale. Kako je cilj radne terapije postići optimalnu razinu samostalnosti i sudjelovanja u svakodnevnim aktivnostima, u radu primjenjujemo različite metode koje su prilagođene mogućnostima učenja osobe koja je zadobila ozljedu mozga, a koje facilitiraju njihovo uspješno usvajanje. Jedna od takvih metoda je i učenje bez grešaka (eng. errorless learning) koje se pokazalo uspješno u primjeni kod osoba koje imaju teško oštećenje pamćenja i smetnje izvršnih funkcija nakon zadobivene traumatske ozljede mozga (Cicerone i sur., 2019). Za razliku od učenja putem pokušaja i pogrešaka, tijekom procesa učenja bez grešaka one se nastoje prevenirati, koliko je to moguće, dok osoba nastoji usvojiti nove vještine ili informacije (Wilson, 2009). Cilj predavanja je upoznati sudionike s načinima primjene učenja bez greške u radnoterapijskom procesu s osobama s traumatskom ozljedom mozga kako bi one usvojile svakodnevne vještine te povećale samostalnost i sudjelovanje u aktivnostima dnevnog života.

učenje bez grešaka, pamćenje, izvršne funkcije, aktivnosti dnevnog života

nije evidentirano

engleski

Challenges and strategies for successful occupational participation following traumatic brain injury

nije evidentirano

Errorless learning, memory, executive functions, activities of daily living

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-33.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka "Suvremeni pristupi prevenciji, zbrinjavanju akutnih pacijenata i pružanju medicinske rehabilitacije"

Žnidarić, Ž ; Kralj, Željka ; Cerovec, Duško

Zabok: Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice

978-953-48834-0-2

Podaci o skupu

Prvi kongres zdravstvenih ustanova KZŽ i prvi kongres medicinskih sestara KZŽ

pozvano predavanje

18.11.2019-19.11.2019

Tuheljske Toplice

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti