Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa (CROSBI ID 445446)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sarapa ; Silvija Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa / Bukvić, Dalibor ; Čorić, Ana (mentor); Zagreb, Muzička akademija, . 2017

Podaci o odgovornosti

Sarapa ; Silvija

Bukvić, Dalibor ; Čorić, Ana

hrvatski

Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa

Émile Jaques-Dalcroze i Carl Orff ugledni su glazbeni pedagozi dvadesetog stoljeća. Svojim su sveobuhvatnim glazbenim i pedagoškim radom uvelike utjecali na učitelje diljem svijeta koji i danas u nastavi primjenjuju njihova glazbeno-pedagoška načela. U radu su prikazani život i djelo skladatelja Émilea Jaques-Dalcrozea i Carla Orffa te njihovi glazbeno-pedagoški pristupi Euritmija i Orff-Schulwerk. Pored komparacije dvaju glazbeno- pedagoških pravaca, dani su i primjeri iz prakse koji kombiniraju Dalcrozeov i Orffov pristup u nastavi s djecom predškolske i školske dobi.

Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; euritmija ; glazbena pedagogija ; holistički pristup ; Orff-Schulwerk

nije evidentirano

engleski

naslov nije preveden na engleski jezik

nije evidentirano

Carl Orff ; Emile Jaques-Dalcroze ; eurhytmis ; holistic approach ; music education ; Orff-Schulwerk

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

13.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Muzička akademija

Zagreb

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice