Interaktivna računalna grafika kroz primjere u OpenGL-u (CROSBI ID 21177)
Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihajlović, Željka ; Čupić, Marko
hrvatski
Interaktivna računalna grafika kroz primjere u OpenGL-u
Knjiga je namijenjena svim studentima koji se žele upoznati s osnovama izrade prikaza dvodimenzionalnih i trodimenzionalnih scena na računalu. U knjizi je obuhvaćen relevantni matematički aparat za područje računalne grafike, geometrijske transformacije i projekcije, krivulje, razni algoritmi uklanjanja skrivenih linija i površina, modeli osvjetljavanja i ostvarivanja prikaza, postupci preslikavanja tekstura te boje i fraktalni objekti. U knjizi je dan niz primjera u programskom jeziku C, ali i naputak kako složiti osnovne grafičke primitive u drugim programskim jezicima.
računalna grafika, OpenGL, geometrijske transformacije i projekcije, krivulje, uklanjanje skrivenih linija i poligona, osvjetljavanje i sjenčanje, preslikavanje tekstura, fraktali
nije evidentirano
engleski
Interactive Computer Graphics with examples in OpenGL
nije evidentirano
computer graphics, OpenGL, geometric transformations and projections, curves, hidden surface removal, lighting and shading, texture mapping, fractals
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Graphis
2021.
978-953-279-038-2
457
objavljeno