Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj vizualnog i algebarskog mišljenja na primjeru rastućeg geometrijskog uzorka (CROSBI ID 710678)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa

Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives Razvoj vizualnog i algebarskog mišljenja na primjeru rastućeg geometrijskog uzorka // Zbornik radova - 12. stručno-metodički skup za učtelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra ; Matematičko društvo "Istra" / Gortan, Robert (ur.). Pula: Matematičko društvo, 2021. str. 378-378

Podaci o odgovornosti

Antunović-Piton, Branka ; Baranović, Nives

hrvatski

Razvoj vizualnog i algebarskog mišljenja na primjeru rastućeg geometrijskog uzorka

Čovjek se, zbog bioloških karakteristika, od svog rođenja služi sposobnostima vizualizacije, koje postupnu napušta kako bi prešao na apstraktno mišljenje, najprije kroz jezik, a zatim i kroz simbolički zapis. Međutim, kroz odgovarajuće problemske zadatka moguće je ispreplesti razvoj vizualnog mišljenja u svrhu napredovanja do općih formi te razvoj algebarskog mišljenja u svrhu napredovanja do simboličkog zapisa još od primarnog obrazovanja. Problemski zadaci s rastućim geometrijskim uzorcima na prirodan način osiguravaju okruženje za razvoj različitih oblika zaključivanja i različitih strategija određivanja općih formi istog pravila. Stoga je cilj radionice omogućiti sudionicima otkrivanje „skrivenih“ potencijala odabranih problemskih zadataka te njihove mogućnosti primjene u procesu učenja i poučavanja matematike, a posebno u svrhu razvoja vizualnog i algebarskog mišljenja, uspostavljanja ravnoteže između proceduralnog i konceptualnog znanja te razvoja kreativnosti i divergentnog mišljenja. Očekivani ishodi učenja (znanja, vještine i sposobnosti) Nakon proveden radionice, sudionici će moći: 1) Opisati ključne faze i aktivnosti procesa rješavanja problemskih zadataka s rastućim geometrijskim uzorcima u svrhu određivanja općeg pravila. 2) Prepoznati i opisati različite oblike zaključivanja i različite strategije otkrivanja općih (ekvivalentnih) pravila predstavljenih rastućim geometrijskim uzorcima. 3) Kreirati problemski zadatak s rastućim uzorkom za odgovarajući uzrast.

algebarsko mišljenje, ekvivalentni izrazi, poopćavanje, vizualno mišljenje, proces rješavanja problema

nije evidentirano

engleski

Development of visual and algebraic thinking on the example of a growing geometric pattern

nije evidentirano

algebraic thinking, equivalent expressions, generalization, visual thinking, problem solving process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

378-378.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - 12. stručno-metodički skup za učtelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra ; Matematičko društvo "Istra"

Gortan, Robert

Pula: Matematičko društvo

978-953-56797-4-5

Podaci o skupu

12. stručno-metodički skup za učtelje i nastavnike matematike u RH, Nastava matematike – jučer, danas, sutra

radionica

11.11.2021-12.11.2021

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Matematika