Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavanje učenika o smrti i drugim gubicima (CROSBI ID 301101)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Veronika, Doris ; Arambašić, Lidija Poučavanje učenika o smrti i drugim gubicima // Croatian regional development journal, 2 (2021), 2; 18-37. doi: 10.2478/crdj-2021-0011

Podaci o odgovornosti

Veronika, Doris ; Arambašić, Lidija

hrvatski

Poučavanje učenika o smrti i drugim gubicima

Svrha ovog istraživanja je istražiti koliko su u osnovnim školama zadovoljeni preduvjeti za uvođenje tema o smrti i drugim gubicima. Cilj je bio ispitati uvjerenja osnovnoškolskih djelatnika o poučavanju učenika o navedenim temama te ispitati njihovo znanje o procesu tugovanja kod djece i mladih. Uzorak se sastojao od 213 školskih djelatnika iz 13 osnovnih škola iz Zagreba i uže okolice koji su ispunjavali Ljestvicu uvjerenja o poučavanju učenika o smrti i drugim gubicima i Test znanja o procesu tugovanja kod djece i mladih. U ovome radu prikazani su rezultati ovog empirijskog istraživanja koji su pokazali da učitelji razredne nastave imaju uvjerenja o višoj vlastitoj kompetentnosti za poučavanje učenika o spomenutim temama u odnosu na učitelje predmetne nastave. Rezultati su pokazali i postojanje niske pozitivne korelacije između uvjerenja o korisnosti poučavanja o smrti i drugim gubicima te znanja o procesu tugovanja djece i mladih. Također je utvrđena niska negativna korelacija između dobi sudionika i rezultata na testu znanja. Provedeno istraživanje donosi praktične implikacije koje su važne za daljnje razmatranje ove teme te za osmišljavanje edukacija za učitelje i stručne suradnike na temu procesa tugovanja kod djece i mladih.

uvjerenja, znanje, tugovanje, gubitak, osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Teaching students about death and other losses

nije evidentirano

beliefs, knowledge, grief, loss, elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2021.

18-37

objavljeno

2718-4978

10.2478/crdj-2021-0011

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice