Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu (CROSBI ID 710625)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana ; Sesar, Marko
hrvatski
Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu
Budući da tradicijska glazba, kao dio nacionalne kulture, osim u okvirima kulturno-umjetničkih društava najčešće nije sastavni dio života suvremenog pojedinca, nastava glazbene kulture zauzima važno mjesto gdje će se učenici upoznati s glazbenim i kulturnim tradicijskim stvaralaštvom. U nastavi glazbene kulture, sadržajno je upoznavanje tradicijske glazbe prvotno određen načelom zavičajnosti, da bi se potom proširio po različitim regijama Republike Hrvatske. Na ovaj način je osim iskazane posebnosti hrvatske tradicijske glazbe i kulture, koja u geografsko malom području obiluje bogatom glazbenom i kulturnom tradicijom. S obzirom na sadržajnu kompleksnost, ali i usmjerenosti afektivnih ishoda učenja, koji se kreću od izgradnje i baštinjenja kulturnog, lokalnog i nacionalnog identiteta kod učenika, pa sve do izgradnje interkulturalnih kompetencija, u radu aktualiziramo inventivne nastavne strategije pomoću kojih se tradicijska glazba na uspješan način može približiti preferencijama nove generacije učenika te uskladiti s potrebama suvremenog obrazovanja.
tradicijska glazba, nastava glazbene kulture, nastavne strategije
nije evidentirano
engleski
Challenges of Teaching Traditional Music in Contemporary Curriculum
nije evidentirano
traditional music, curriculum, music education, teaching strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“
predavanje
19.11.2021-20.11.2021
Novigrad, Hrvatska