Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu (CROSBI ID 710625)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu // 9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“ Novigrad, Hrvatska, 19.11.2021-20.11.2021

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko

hrvatski

Izazovi poučavanja tradicijske glazbe u suvremenom kurikulumu

Budući da tradicijska glazba, kao dio nacionalne kulture, osim u okvirima kulturno-umjetničkih društava najčešće nije sastavni dio života suvremenog pojedinca, nastava glazbene kulture zauzima važno mjesto gdje će se učenici upoznati s glazbenim i kulturnim tradicijskim stvaralaštvom. U nastavi glazbene kulture, sadržajno je upoznavanje tradicijske glazbe prvotno određen načelom zavičajnosti, da bi se potom proširio po različitim regijama Republike Hrvatske. Na ovaj način je osim iskazane posebnosti hrvatske tradicijske glazbe i kulture, koja u geografsko malom području obiluje bogatom glazbenom i kulturnom tradicijom. S obzirom na sadržajnu kompleksnost, ali i usmjerenosti afektivnih ishoda učenja, koji se kreću od izgradnje i baštinjenja kulturnog, lokalnog i nacionalnog identiteta kod učenika, pa sve do izgradnje interkulturalnih kompetencija, u radu aktualiziramo inventivne nastavne strategije pomoću kojih se tradicijska glazba na uspješan način može približiti preferencijama nove generacije učenika te uskladiti s potrebama suvremenog obrazovanja.

tradicijska glazba, nastava glazbene kulture, nastavne strategije

nije evidentirano

engleski

Challenges of Teaching Traditional Music in Contemporary Curriculum

nije evidentirano

traditional music, curriculum, music education, teaching strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

9. međunarodni znanstveno-stručni skup „Iz istarske glazbene riznice“

predavanje

19.11.2021-20.11.2021

Novigrad, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija