Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 445299)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Goran, Radoš
Kandžija, Vinko
hrvatski
Koncepti i modeli informacijskog obrazovanja kao podloga izgradnje i razvoja društva znanja u Republici Hrvatskoj
Autor je objavio sintezu mogućih modela informacijskoga obrazovanja kao hrvatskoga obrazovnoga odgovora na temeljna obilježja i zahtjeve informacijsko – digitalnoga doba kojega determinira globalizacija i umrežavanje, te gospodarstvo utemeljeno na brzoj pribavi podataka i informacija u svrhu dosizanja društva znanja, ali i zastarijevanju informacija i znanja koje su netom prije bili relevantni za postizanje korisnoga znanja kao temelja za optimalno odlučivanje u korist prosperiteta hrvatskoga društva i države.
cjeloživotno obrazovanje ; cjeloživotno učenje ; društvo znanja ; kompetentnost ; komunikacija ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informacijsko obrazovanje ; informacijska pismenost ; informacija ; informacijsko društvo ; informatičko obrazovanje ; informatička pismenost ; informacijsko i komunikacijsko obrazovanje ; moderli informacijskog obrazovanja ; obrzaovanje ; učenje na daljinu ; znanje
nije evidentirano
engleski
Concepts and models of information education as a basis for building and developing a knowledge society in the Republic of Croatia
nije evidentirano
wholelife education ; lifelong learning ; knowledge society ; competence ; communication ; information literacy ; information ; information society ; information education ; information literacy ; information ; information society ; information education ; computer literacy ; information and communication education ; information education models ; education ; distance learning ; knowledge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
297
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Travnik