Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest (CROSBI ID 710455)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hajdarović, Miljenko
hrvatski
Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest
Povijest se kao školski predmet već duže vrijeme bori s temeljnim pitanjem – koja je njegova uloga u obrazovanju i kakva je njegova budućnost. Povjesničari su uglavnom fokusirani na proučavanje prošlosti bez redovnih analiza stanja predmeta u školama. Rasprave o Povijesti u školama prepuštene su javnosti i često političarima. Od uspostave samostalnosti u Hrvatskoj su provedene tri reforme obaveznog (osnovnog) obrazovanja koje kao rezultat nisu donijele promjenu paradigme poučavanja već su samo redom dodavale nove sadržaje u malu nastavnu satnicu. Promjena paradigme zapravo se dogodila u izvorima informacija – digitalni multimedijski svijet polako preuzima centralnu ulogu izvora informacija iz ruku učitelja, udžbenika i drugih obrazovnih materijala. U ovome istraživanju provedenom na studentima hrvatske i mađarske visokoškolske ustanove analiziramo stavove kojima se oblikuje scenarij poučavanja povijesti 2031. godine.
fake news, futurologija, povijest, stavovi studenata, vizioniranje
nije evidentirano
engleski
Students vision of the future of the school subject History
nije evidentirano
fake news, futurology, history, students attitudes, visioning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
36-36.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
A tudomány és a müvészet mint az élet megújulásának iránytüje
Bakonyiné Kovács, B. ; Kocsis, A. ; Kecskes, N.
Baja: Eötvös József College Press
Podaci o skupu
A Magyar Tudomány Ünnepe: Értékteremtő tudomány
predavanje
17.11.2021-17.11.2021
Baja, Mađarska