Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola (CROSBI ID 300919)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Vesna ; Pažur, Monika
hrvatski
Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola
U ovom radu prikazani su rezultati empirijskog istraživanja o obilježjima instrukcijskog školskog vođenja (IŠV) provedenog na uzorku od 30 ravnatelja osnovnih škola u Hrvatskoj. Postavljena su dva istraživačka pitanja: 1. Kako ravnatelji osnovnih škola opisuju i komentiraju aktivnosti IŠV-a koje provode u svojim školama? i 2. Kako ravnatelji osnovnih škola opisuju i doživljavaju okolnosti koje djeluju na iniciranje i provedbu aktivnosti IŠV-a? S obzirom na postavljena pitanja, korišten je pristup osnovnog kvalitativnog interpretativnog istraživanja. Podaci su prikupljeni pisanim intervjuom, a rezultati tematske analize sadržaja otkrili su dvije ključne tematske kategorije: popisnajčešće provođenih aktivnosti IŠV-a i ključne interakcije ravnatelja tijekom provođenja IŠV-a. Uočeni su varijabiliteti u provedbi IŠV-a u nekoliko točaka, od kojih se ističu ključni sadržaji i ishodi IŠV-a usmjereni na jačanje kapaciteta učenika i učitelja, te uloge i odnos ravnatelja u interakciji s različitim dionicima.
instrukcijsko školsko vođenje ; kompetencije ravnatelja ; obrazovna politika ; osnivači škola ; školski ravnatelji
nije evidentirano
engleski
Activities and characteristics of instructional school leadership from the perspective of elementary school principals
nije evidentirano
Instructional school leadership ; school principals ; principals’ competencies ; education policy ; school founders
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70 (2)
2021.
5-56
objavljeno
0037-654X
1849-532X
10.38003/sv.70.2.2