Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola (CROSBI ID 300919)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kovač, Vesna ; Pažur, Monika Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 2; 5-56. doi: 10.38003/sv.70.2.2

Podaci o odgovornosti

Kovač, Vesna ; Pažur, Monika

hrvatski

Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola

U ovom radu prikazani su rezultati empirijskog istraživanja o obilježjima instrukcijskog školskog vođenja (IŠV) provedenog na uzorku od 30 ravnatelja osnovnih škola u Hrvatskoj. Postavljena su dva istraživačka pitanja: 1. Kako ravnatelji osnovnih škola opisuju i komentiraju aktivnosti IŠV-a koje provode u svojim školama? i 2. Kako ravnatelji osnovnih škola opisuju i doživljavaju okolnosti koje djeluju na iniciranje i provedbu aktivnosti IŠV-a? S obzirom na postavljena pitanja, korišten je pristup osnovnog kvalitativnog interpretativnog istraživanja. Podaci su prikupljeni pisanim intervjuom, a rezultati tematske analize sadržaja otkrili su dvije ključne tematske kategorije: popisnajčešće provođenih aktivnosti IŠV-a i ključne interakcije ravnatelja tijekom provođenja IŠV-a. Uočeni su varijabiliteti u provedbi IŠV-a u nekoliko točaka, od kojih se ističu ključni sadržaji i ishodi IŠV-a usmjereni na jačanje kapaciteta učenika i učitelja, te uloge i odnos ravnatelja u interakciji s različitim dionicima.

instrukcijsko školsko vođenje ; kompetencije ravnatelja ; obrazovna politika ; osnivači škola ; školski ravnatelji

nije evidentirano

engleski

Activities and characteristics of instructional school leadership from the perspective of elementary school principals

nije evidentirano

Instructional school leadership ; school principals ; principals’ competencies ; education policy ; school founders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70 (2)

2021.

5-56

objavljeno

0037-654X

1849-532X

10.38003/sv.70.2.2

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice