Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja (CROSBI ID 445278)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Subašić, Azra
Ljubić, Sandi
hrvatski
Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja
U ovome radu predstavljena je tehnologija proširene stvarnosti (AR), od osnovne definicije i klasifikacije, preko povijesti razvoja i primjene, sve do pregleda sklopovlja i programske potpore koji zajedno čine ovu tehnologiju mogućom. Poseban naglasak stavljen je na primjenu proširene stvarnosti kao novog medija u edukaciji te mogućnosti i prednosti koje ista donosi u navedenom okruženju. Opisani su programski alati, komponente i radni okviri koji se koriste u implementaciji sustava i višeplatformskih aplikacija proširene stvarnosti. Implementiran je ogledni sustav za interaktivno e-učenje koji u proširenoj stvarnosti omogućava interakciju s nastavnim materijalima obogaćenima virtualnim elementima i intrigirajućim edukacijskim aktivnostima. Primjenom modela prihvaćanja tehnologije (TAM) formalno je ispitana prihvatljivost sustava odnosno stav korisnika prema korištenju proširene stvarnosti u edukacijskom kontekstu.
proširena stvarnost (AR) ; edukacija ; AR Foundation ; Model prihvaćanja tehnologije (TAM)
nije evidentirano
engleski
The Application of Augmented Reality in the Context of Interactive e-Learning
nije evidentirano
Augmented Reality (AR) ; education ; AR Foundation ; Technology Acceptance Model (TAM)
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
17.11.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka