Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja (CROSBI ID 445278)

Ocjenski rad | diplomski rad

Subašić, Azra Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja / Ljubić, Sandi (mentor); Rijeka, Tehnički fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Subašić, Azra

Ljubić, Sandi

hrvatski

Primjena proširene stvarnosti u kontekstu interaktivnog e-učenja

U ovome radu predstavljena je tehnologija proširene stvarnosti (AR), od osnovne definicije i klasifikacije, preko povijesti razvoja i primjene, sve do pregleda sklopovlja i programske potpore koji zajedno čine ovu tehnologiju mogućom. Poseban naglasak stavljen je na primjenu proširene stvarnosti kao novog medija u edukaciji te mogućnosti i prednosti koje ista donosi u navedenom okruženju. Opisani su programski alati, komponente i radni okviri koji se koriste u implementaciji sustava i višeplatformskih aplikacija proširene stvarnosti. Implementiran je ogledni sustav za interaktivno e-učenje koji u proširenoj stvarnosti omogućava interakciju s nastavnim materijalima obogaćenima virtualnim elementima i intrigirajućim edukacijskim aktivnostima. Primjenom modela prihvaćanja tehnologije (TAM) formalno je ispitana prihvatljivost sustava odnosno stav korisnika prema korištenju proširene stvarnosti u edukacijskom kontekstu.

proširena stvarnost (AR) ; edukacija ; AR Foundation ; Model prihvaćanja tehnologije (TAM)

nije evidentirano

engleski

The Application of Augmented Reality in the Context of Interactive e-Learning

nije evidentirano

Augmented Reality (AR) ; education ; AR Foundation ; Technology Acceptance Model (TAM)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

17.11.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehnički fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Računarstvo