Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja obitelji, škole i lokalne zajednice – pedagozi u double bindu (CROSBI ID 300860)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Štefulj, Lana ; Kušević, Barbara Suradnja obitelji, škole i lokalne zajednice – pedagozi u double bindu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 1; 399-413. doi: https://doi.org/10.38003/sv.70.1.14

Podaci o odgovornosti

Štefulj, Lana ; Kušević, Barbara

hrvatski

Suradnja obitelji, škole i lokalne zajednice – pedagozi u double bindu

Apostrofiranje važnosti suradnje s lokalnom zajednicom recentan je i u domaćemu znanstvenom prostoru relativno neistražen oblik pozicioniranja odnosa obitelji i škole u širemu egzosustavu i makrosustavu unutar kojih se taj odnos razvija. Cilj je ovoga rada analizirati kontradiktorna očekivanja kojima su pedagozi u procesu suradnje obitelji, škole i lokalne zajednice izloženi. Konkretnije, nakon analize nesklada između teorijskih i zakonskih artikulacija suradnje s lokalnom zajednicom i praktičnih ograničenja koja se u implementaciji tih artikulacija javljaju, u radu se razmatra odgovornost pedagoga za prepoznavanje specifičnih potreba obitelji u suradnji s lokalnom zajednicom spram sanacijsko- deficitnoga percipiranja obitelji koje je pritom lako demonstrirati, kao i imperativnost teorijskih zahtjeva za tijesnim povezivanjem obitelji, škole i lokalne zajednice spram menadžersko- koordinacijske uloge koju pedagozi pritom, uslijed kontekstualnih ograničenja, mogu preuzeti na sebe. Zaključni dio rada nudi smjernice za daljnje istraživanje ove teme.

paradigma sanacije, partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, pedagoška profesija, tehnokratski pristup obrazovanju, teorija preklapajućih sfera utjecaja

nije evidentirano

engleski

Family, School and Community Collaboration – School Pedagogues Caught in Double Binds

nije evidentirano

partnership of family and educational institution, pedagogical profession, remediation paradigm, technocratic approach to education, theory of overlapping spheres of influence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70 (1)

2021.

399-413

objavljeno

0037-654X

1848-0756

https://doi.org/10.38003/sv.70.1.14

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice