Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digitalni alati u nastavi na daljinu-perspektiva roditelja učenika razredne nastave (CROSBI ID 710308)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Ivanković, Iva Digitalni alati u nastavi na daljinu-perspektiva roditelja učenika razredne nastave // Socijalna distanca: filozofske, religijske, sociološke, psihološke i pravne implikacije Zagreb, Hrvatska, 28.10.2021-28.10.2021

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Iva

hrvatski

Digitalni alati u nastavi na daljinu-perspektiva roditelja učenika razredne nastave

Pandemija bolesti Covid-19 uzrokovala je stvaranje, prilagodbu i razvoj novih oblika, metoda i strategija poučavanja kao i premještanje klasičnih oblika nastave u prostore javno dostupne globalne podatkovne mreže -Internet. Tijekom prvoga vala pandemije Covid-19 bolesti u proljeće 2020. godine mnogi su se odgojno-obrazovni djelatnici, prije svega učitelji i nastavnici, ali i stručni suradnici, zatekli pred velikim izazovima organiziranja nastave na daljinu pri čemu je izvedba iste bila neizvjesna i ograničena. U to su vrijeme oblici izvedbe nastave na daljinu u slučaju zatvaranja škola ovisili ponajprije o digitalnim kompetencijama učitelja, učenika, ali i roditelja, kao i dostupnoj tehnologiji dionika nastavnoga procesa. Bilo je potrebno u vrlo kratkom vremenu osigurati digitalne alate i oblike nastave dostupne svim učenicima, ne zanemarujući pritom standard kvalitete nastave kao i sadržaj nastavnoga procesa određen godišnjim nastavnim planom i programom te kurikulima nastavnih predmeta. Oblici nastave, metode i strategije poučavanja kao i digitalni alati primijenjeni tijekom nastave na daljinu u proljeće 2020. godine nerijetko su bili prepušteni na izbor samim učiteljima i nastavnicima ovisno o digitalnoj tehnologiji koja ima je bila dostupna, ali i bliska. Budući da su učenici osnovnoškolske dobi, posebno učenici razredne nastave, zbog svoje relativno niske dobi i slabije razvijenih digitalnih kompetencija, nužno trebali pomoć i podršku roditelja u provedbi nastave na daljinu, ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi mišljenja roditelja učenika razredne nastave o primjeni digitalnih alata i provedbi hibridnog oblika nastave. Isto tako, nastojalo se istražiti koje su digitalne alate učitelji najčešće birali i primjenjivali te kakva su mišljenja roditelja o suradnji s učiteljima putem tih alata(konzultacije, individualne informacije, roditeljski sastanci). Ispitana su mišljenja 249 roditelja učenika razredne nastave osnovnih škola Grada Zagreba. Razlika u mišljenjima roditelja o primijeni digitalnih alata u hibridnim oblicima nastave nije utvrđena s obzirom na dob i stupanj obrazovanja roditelja, međutim pronađene su razlike u mišljenjima roditelja učenika koji su u nastavi na daljinu tijekom pandemije bolesti Covid-19 u proljeće 2020. godine polazila hibridni oblik i učenika koji su u nastavi na daljinu pratili program nastave na Trećem programu Hrvatske radiotelevizije te rješavali dodatne zadatke koje im je slala putem elektroničke pošte razredna učiteljica. Isto tako, utvrđeno je da više od 70 posto roditelja uključenih u istraživanje smatra suradnju s učiteljima putem digitalnih alata uspješnom. Dobiveni podatci, premda na relativno malom uzorku, upućuju na promišljanje o mogućoj primjeni pojedinih digitalnih alata u odgojno- obrazovnom procesu ne samo tijekom pandemijskoga razdoblja, već i općenito u budućnosti, uz pretpostavku da se osiguraju uvjeti koje ti alati trebaju zadovoljiti za kvalitetno provođenje nastave i pružanje jednakih standarda za sve učenike.

nastava na daljinu ; digitalni alati u nastavi ; nastava za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 ; suradnja učitelja i roditelja

nije evidentirano

engleski

Digital tools in distance teaching-perspective of parents of primary school students

nije evidentirano

distance learning ; digital teaching tools ; teaching during the COVID-19 disease pandemic ; teacher-parent collaboration

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Socijalna distanca: filozofske, religijske, sociološke, psihološke i pravne implikacije

predavanje

28.10.2021-28.10.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija