Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DETERMINANTE USPJEHA DIGITALNIH USLUGA U VISOKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 445232)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Mijač, Tea DETERMINANTE USPJEHA DIGITALNIH USLUGA U VISOKOM OBRAZOVANJU / Jadrić, Mario (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Mijač, Tea

Jadrić, Mario

hrvatski

DETERMINANTE USPJEHA DIGITALNIH USLUGA U VISOKOM OBRAZOVANJU

Izazovi današnjice s kojima se institucije visokog obrazovanja susreću su brojni, od koji se posebno ističe digitalna transformacija. Posljedica su brojne digitalne usluge koje studenti, uspoređujući ih s komercijalnim uslugama, ocjenjuju lošijima. Istaknuta je važnost digitalnih usluga potpornih aktivnosti, koje studentima olakšavaju studiranje i omogućuju im fokusiranje na učenje. Digitalne usluge potrebno je promatrati u kontekstu discipline informacijskih sustava, što za sobom nosi i velika ulaganja, a time i potrebu za vrednovanjem. Neophodno je definirati odrednice koje doprinose uspjehu spomenutih usluga, kako one ne bih bile same sebi svrha. Premda je vrednovanje informacijskih sustava predmet brojnih istraživanja posljednjih 30 godina, došlo je u promjeni perspektive vrednovanja koja u fokus sada stavlja krajnje korisnike – studente. Pregled literature ukazao je na nekonzistentno korištenje indikatora pri mjerenju determinanti uspjeha, no i potvrdio kako se najčešće koristi DeLone i McLean model za mjerenja uspjeha. Marketizacija visokog obrazovanja dodatno je iznjedrila koncepte sukreiranja i korisničkog iskustva. U svrhu određivanja determinanti uspjeha digitalnih usluga u visokom obrazovanju provedeno je više fazi empirijskog istraživanja. Istraživanjem s ekspertima definirani su indikatori istraživanih konstrukata a time i instrument, dok je kvantitativnim istraživanjem vrednovan konceptualni model uspjeha. Sveukupno je empirijskim istraživanjem obuhvaćeno preko 850 dionika visokog obrazovanja u Hrvatskoj, a rezultati su potvrdili važnost korisničkog iskustva i sukreiranja u kontekstu mjerenja uspjeha digitalnih usluga. Rezultati su omogućili bolje razumijevanje istraživanih konstrukata kako bi se osigurao uspjeh digitalnih usluga čija budućnost tek dolazi.

digitalna transformacija ; digitalne usluge ; uspjeh ; informacijski sustav ; kvaliteta digitalnih usluga ; visoko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Success factors of digital services in higher education

nije evidentirano

digital transformation ; digital services, success ; information system ; digital service quality ; higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

278

04.11.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti