Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije (CROSBI ID 445209)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukšić, Klara Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije / Šakić, Kata ; Bagatin, Dinko (mentor); - (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Vukšić, Klara

Šakić, Kata ; Bagatin, Dinko

-

hrvatski

Društvene mreže kao čimbenik odluke u odabiru estetske operacije

Društvene mreže duboko su proniknule u živote ljudi. Promijenile su način na koji se informacije prenose, šire i primaju. Broj korisnika na društvenim mrežama svakodnevno raste. Mediji stvaraju odnos povjerenja s korisnicama kroz marketing i web promociju stvarajući nove trendove koje korisnici ponekad svjesno, a ponekad i nesvjesno prate. Stalnom izloženošću savršenim „isklesanim“ tijelima i besprijekornom mladolikom kožom putem društvenih mreža dolazi do težnje za postizanjem toga ideala ljepote. Na popularizaciju estetskih zahvata snažan utjecaj imaju mediji koji svakodnevno prezentiraju ideale ljepote. Da bi se osoba u konačnici bolje osjećala u svojoj koži estetska kirurgija može ponuditi korekcijske zahvate dijelova tijela koji narušavaju fizički izgled i psihološko stanje osobe. Istraživanje o društvenim mrežama kao čimbeniku odluke u odabiru estetske operacije provedeno je u Poliklinici Bagatin putem online ankete u razdoblju od siječnja do travnja 2021 godine. Sudjelovalo je 103 ispitanika, a upitnik je bio anoniman i dobrovoljan. Sadržavao je 35 pitanja podijeljenih u 6 kategorija. Rezultati pokazuju da većina ispitanika koristi društvene mreže, te da postoji pozitivan stav prema odluci za estetsku operaciju i da su društvene mreže pridonijele odluci za estetsku operaciju osobama koje koriste društvene mreže. Prema ovome istraživanju društvena mreža koja najviše stvara odnos povjerenja s korisnicima kroz marketing i web promociju je instagram.

društvene mreže ; estetski zahvati ; utjecaj medija

nije evidentirano

engleski

Social networks as a decision factor in choosing aesthetic surgery

nije evidentirano

social networks ; aesthetic intervention ; media influence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

09.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti