Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost poticanja čitanja za razvoj osobnosti učenika s jezičnim poremećajima (CROSBI ID 710160)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dilica, Kristina ; Galeković, Martina Važnost poticanja čitanja za razvoj osobnosti učenika s jezičnim poremećajima // 4. Osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina (ur.). Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo, 2021. str. 40-41

Podaci o odgovornosti

Dilica, Kristina ; Galeković, Martina

hrvatski

Važnost poticanja čitanja za razvoj osobnosti učenika s jezičnim poremećajima

Čovjek je svestrano biće čija se osobnost i kritičko mišljenje razvija percipiranjem svijeta koji ga okružuje. Taj svijet čine i ljudske tvorevine umjetničkoga karaktera, a među njima i književnost kao umjetnost riječi. Za percepciju i shvaćanje književnih djela čitanje je osnovna kompetencija koju mnogi učenici ne mogu razviti zbog jezičnih poremećaja koji su često neadekvatno dijagnosticirani, prekasno dijagnosticirani ili zbog nemara nisu dijagnosticirani uopće. Prevalencija jezičnih poremećaja u općoj populaciji je 7 %, a smatra se da se dijagnoza razvojnog jezičnog poremećaja može postaviti u ranoj predškolskoj dobi. Ti su učenici često zakinuti za utjecaj koji književnost ima na razvoj osobnosti te vrlo često razviju i averziju prema čitanju, što umanjuje i brojne druge kompetencije koje čovjek 21. stoljeća, konkurentan u društvu, mora imati. Analizom jezičnih poremećaja koji su danas u porastu i anketiranjem učitelja koji potvrđuju često zanemarivanje učenika s poteškoćama, valja dati ideje kako i tim učenicima, a kasnije i odraslim osobama, približiti svijet književnosti i ljepotu riječi koje nam književna ostavština pruža.

poticanje čitanja, jezični poremećaji, hrvatski jezik, razvoj osobnosti

nije evidentirano

engleski

The Importance of Reading Encouraging for the Development of the Personality of Students with Language Difficulties

nije evidentirano

reading encouraging, language difficulties, Croatian language, personality development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-41.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. Osječki dani bioetike

Jurić, Hrvoje ; Kelam, Ivica ; Dilica, Kristina

Zagreb: Hrvatsko bioetičko društvo

Podaci o skupu

4. osječki dani bioetike = 4th Osijek Day of Bioethics

predavanje

08.11.2021-09.11.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Književnost, Obrazovne znanosti

Poveznice