Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva (CROSBI ID 445168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Maretić, Mate Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva / Puljak, Livia (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2019

Podaci o odgovornosti

Maretić, Mate

Puljak, Livia

hrvatski

Usporedba učinka triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva

Uvod: Obrazovanje medicinskih sestara je kompleksno, a u prilog ide i činjenica da je to jedina srednja škola u Republici Hrvatskoj čije je trajanje 5 godina. Nastava se većinom odvija pomoću frontalne metode rada. U ranijim istraživanjima suvremene metode poučavanja pokazale su se djelotvornijima u usporedbi s frontalnom nastavom kada se radi o mjerenju znanja i zadovoljstvu učenika nastavom. Nije poznato jesu li suradničko učenje i igrifikacija i informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) bolje za te ishode od frontalne nastave. Cilj: Cilj istraživanja je bio usporediti učinak triju nastavnih metoda u nastavi o hitnim medicinskim postupcima na znanje i zadovoljstvo učenika sestrinstva: klasična frontalna nastava, suvremene tehnologije i igrifikacija u nastavi te suradničko učenje. Metode: Istraživanje je provedeno 2020. godine na uzorku od 65 učenika četvrtog razreda Škole za medicinske sestre Vrapče, Zagreb, Republika Hrvatska. U tri razreda nastava se održavala pomoću tri metode rada: frontalna nastava, suradničko učenje te igrifikacija i IKT. Svaki razred je kroz dva mjeseca prošao kroz 8 sati nastave o hitnim medicinskim postupcima. Nakon 8 sati nastave svi učenici su pisali istu pisanu provjeru znanja te su ispunili anketu o zadovoljstvu nastavom. Rezultati: Učenici koji su primali intervenciju pomoću igrifikacije i suvremenih tehnologija pokazali su najvišu razinu znanja u sve tri ispitivane kognitivne razine znanja. Između frontalne nastave i suradničkog učenja nije bilo statistički značajne razlike u rezultatima ispita. U anketi o zadovoljstvu nastavom najveću razinu zadovoljstva su iskazali učenici koji su primali intervenciju pomoću frontalne nastave, neznačajno niže od njih su zadovoljstvo iskazali učenici koji su kao metodu rada imali suvremene tehnologije i igrifikaciju. Statistički značajno lošiji rezultat zadovoljstva su iskazali učenici koji su kao metodu rada imali suradničko učenje. Zaključak: Suvremeni pristupi u obrazovanju učenik pokazuju značajno bolje rezultate u usvojenosti nastavnog sadržaja u odnosu na frontalnu nastavi i suradničko učenje. Igrifikacija nastavnog procesa povećava angažman i zadovoljstvo učenika nastavom.

Sestrinstvo ; frontalna nastava ; suradničko učenje ; igrifikacija ; IKT

nije evidentirano

engleski

The comparison between the effects of three teaching methods on the knowledge and satisfaction of nursing students in the Emergency Medical Procedures class

nije evidentirano

Nursing ; frontal teaching ; collaborative learning ; gamification ; ICT

nije evidentirano

Podaci o izdanju

82

13.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti