Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma (CROSBI ID 71055)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Škorić, Sanela ; Bartoluci, Mato Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma // Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika / Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna (ur.). Zagreb: Narodne novine, 2021. str. 235-246

Podaci o odgovornosti

Škorić, Sanela ; Bartoluci, Mato

hrvatski

Temeljne odrednice menadžmenta sportskog turizma

Menadžment je potreban, nužan svakoj vrsti organizacije (profitnim i neprofitnim, velikim i malim, javnim i privatnim, itd.) i svakoj djelatnosti, pa tako i području sporta i turizma. U procesu (planiranja) razvoja turizma, a onda i sportskog turizma, sudjeluje čitav niz različitih subjekata čiji je rad potrebno koordinirati. Čitav je niz sportskih organizacija (sportski klubovi, sportsko-rekreacijski centri, sportski objekti, itd.) koje sudjeluju na turističkom tržištu pružajući i kreirajući usluge posebno za turiste, no to ne znači kako se iste te organizacije ne pojavljuju i na tržištu vezanom uz ostale kategorije korisnika koji nemaju veze sa turizmom i turistima. Uzimajući u obzir ovu te neke druge specifičnosti detaljnije prezentirane u radu, moguće je definirati menadžment sportskog turizma kao „proces upravljanja poslovnim procesima i sportskim sadržajima u turističkoj destinaciji u cilju pružanja najbolje kvalitete usluga te ostvarivanja optimalnih ekonomskih učinaka.“ Bilo bi stoga potrebno posebno educirati stručne menadžere za određene sportove posebno i u turizmu. Ovaj kadar osim što poznaje problematiku same djelatnosti (ponude), mora nužno poznavati i karakteristike potražnje budući da se sportski turizam sastoji od brojnih tržišnih niša. Ovisno o identificiranom smjeru razvoja sportskog turizma menadžmentu će biti jednostavnije kreirati, a zatim i realizirati sportske sadržaje.

funkcije menadžmenta, sportske organizacije, menadžeri, segmenti potražnje za sportskim uslugama u turizmu

nije evidentirano

engleski

The basic determinants of sports tourism management

nije evidentirano

management functions, sport organizations, managers, demand segments for sport services in tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

235-246.

objavljeno

Podaci o knjizi

Menadžment sportskoga turizma i njegovih srodnih oblika

Bartoluci, Mato ; Škorić, Sanela ; Andrijašević, Mirna

Zagreb: Narodne novine

2021.

978-953-234-300-7

Povezanost rada

Ekonomija