Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj (CROSBI ID 300450)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj // Oeconomicus, 17 (2021), 17; 24-30

Podaci o odgovornosti

Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada

hrvatski

Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj

Mlade generacije su najviše osviještene o problematici okoliša, klimatskih promjena i industrijskih zagađenja. Time generacije Y i Z mijenjaju način na koji gledamo na održivost. Sve više traže proizvode koji su ekološki osviješteni. Zelenih marki na tržištu je sve više upravo zbog povećanja potražnje za takvim proizvodima. S obzirom na to da su mlade generacije najviše ekološki osviještene, ovaj rad istražuje razliku između stavova generacije Y i Z prema zelenim markama kao i njihovu lojalnost prema takvim markama. Rezultati t- testa nezavisnih varijabli pokazuju da postoji razlika između stavova te da je generacija Y sklonija zelenim markama. Samim time, generacija Y će prije biti lojalna zelenim markama od generacije Z.

generacija y ; generacija z ; ekološki stavovi potrošača ; zelene marke ; lojalnost prema markama ; održivost

nije evidentirano

engleski

The influence of green marketing strategies on Generation Y and Z in Croatia

nije evidentirano

generation y ; generation z ; environmental attitudes of consumers ; green brands ; consumer brand loyalty ; sustainability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (17)

2021.

24-30

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija