Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj (CROSBI ID 300450)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čut, Martina ; Gajica, Petra ; Kaurin Knežević, Nada
hrvatski
Utjecaj zelenih marketinških strategija na generaciju Y i Z u Hrvatskoj
Mlade generacije su najviše osviještene o problematici okoliša, klimatskih promjena i industrijskih zagađenja. Time generacije Y i Z mijenjaju način na koji gledamo na održivost. Sve više traže proizvode koji su ekološki osviješteni. Zelenih marki na tržištu je sve više upravo zbog povećanja potražnje za takvim proizvodima. S obzirom na to da su mlade generacije najviše ekološki osviještene, ovaj rad istražuje razliku između stavova generacije Y i Z prema zelenim markama kao i njihovu lojalnost prema takvim markama. Rezultati t- testa nezavisnih varijabli pokazuju da postoji razlika između stavova te da je generacija Y sklonija zelenim markama. Samim time, generacija Y će prije biti lojalna zelenim markama od generacije Z.
generacija y ; generacija z ; ekološki stavovi potrošača ; zelene marke ; lojalnost prema markama ; održivost
nije evidentirano
engleski
The influence of green marketing strategies on Generation Y and Z in Croatia
nije evidentirano
generation y ; generation z ; environmental attitudes of consumers ; green brands ; consumer brand loyalty ; sustainability
nije evidentirano