Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Šumski dječji vrtić u Danskoj i Hrvatskoj (CROSBI ID 445104)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Antunović, Matea Šumski dječji vrtić u Danskoj i Hrvatskoj / Bogut, Irella (mentor); Mlinarević, Vesnica (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Antunović, Matea

Bogut, Irella

Mlinarević, Vesnica

hrvatski

Šumski dječji vrtić u Danskoj i Hrvatskoj

Klimatske promjene i suvremeni ekološki problemi najviše su uzrokovani načinom ekonomskog rasta razvijenih zemalja. Urbanizacijom su se smanjile zelene površine. Održivi razvoj od aktualnog problema prerastao u imperativ razvoja suvremene civilizacije. Budući da se vrijednosti, stavovi i obrasci ponašanja usvajaju u najranijoj životnoj dobi, upravo je to trenutak kada odgoj i obrazovanje za održiv razvoj treba početi. Šuma je izuzetna i zdrava lokacija za učenje koja omogućava osjetilna iskustva, puno više nego drugi ekosustavi, potiče sposobnost promatranja i slušanja, stimulira socijalne interakcije među djecom, a šumski dječji vrtići idealno su mjesto iskustvenog učenja. U radu će se predstaviti šumski dječji vrtići u Danskoj i Hrvatskoj, analizirati će se prednosti i nedostaci ovih dječjih vrtića u odnosu na druge dječje vrtiće. Dati smjernice implementacije sadržaja šumske pedagogije u radu s djecom predškolske dobi. Na osnovu proučene literature došlo se do zaključaka kako šumski dječji vrtići djeci predškolske dobi pružaju mogućnost većeg boravka djece u prirodi. Izraženiji su pozitivni učinci na dječji psihofizički razvoj u odnosu na konvencionalne vrtiće. U šumskim dječjim vrtićima zastupljeniji su sadržaji ekološkog odgoja čime djeca dobivaju i bolje temelje za održiv način života. Šumski dječji vrtići nedovoljno su zastupljeni u Republici Hrvatskoj u odnosu na Dansku i općenito.

šumski dječji vrtići, šumska pedagogija, održivi razvoj, rani i predškolski odgoj, predškolski odgoj u Danskoj, predškolski odgoj u Hrvatskoj

nije evidentirano

engleski

Forest kindergarten in Denmark and Croatia

nije evidentirano

forest kindergartens, forest pedagogy, sustainable development, early and preschool education, preschool education in Denmark, preschool education in Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

20.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti