Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike (CROSBI ID 300444)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Nemeth, Tamara ; Korkut, Darija ; Kopal, Robert Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike // FIP - financije i pravo (Zagreb), 9 (2021), 1; 7-19

Podaci o odgovornosti

Nemeth, Tamara ; Korkut, Darija ; Kopal, Robert

hrvatski

Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike

Posljednje izdanje izvješća Svjetskog gospodarskog foruma o budućnosti poslova navodi analitičko mišljenje i inovativnost, sposobnost aktivnog učenja, rješavanje kompleksnih problema, kreativnost i kritičko mišljenje kao najvažnije vještine na tržišta rada u razdoblju do 2025. godine. Vrijeme pandemije dokazalo je kako upravo zahvaljujući navedenim vještinama možemo unaprijediti posao, spasiti tvrtku ili zadržati radno mjesto, a značajno je ubrzalo i digitalizaciju i automatizaciju poslovnih procesa te korištenje digitalnih alata u svakodnevnim aktivnostima. U ovom radu fokus je na kreativnosti i na inovativnim metodama poticanja imaginacije. Na primjerima iz prakse pokazali smo mogućnosti uvođenja Inovacijskog motora u nastavu matematike u segmentu poticanja imaginacije i divergentnog mišljenja kod učenika te njihove reakcije i rješenja.

vještine, tržište rada, obrazovanje, kreativnost, inovativnost, imaginacija, Inovacijski motor, Tina Seelig, nastava matematike

nije evidentirano

engleski

Applying Innovation Engine in Teaching Mathematics

nije evidentirano

skills, labor market, education, creativity, innovation, imagination, Innovation Engine, Tina Seelig, teaching of mathematics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2021.

7-19

objavljeno

1849-241X

1849-4803

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti, Pedagogija