Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike (CROSBI ID 300444)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth, Tamara ; Korkut, Darija ; Kopal, Robert
hrvatski
Primjena Inovacijskog motora na primjeru nastave matematike
Posljednje izdanje izvješća Svjetskog gospodarskog foruma o budućnosti poslova navodi analitičko mišljenje i inovativnost, sposobnost aktivnog učenja, rješavanje kompleksnih problema, kreativnost i kritičko mišljenje kao najvažnije vještine na tržišta rada u razdoblju do 2025. godine. Vrijeme pandemije dokazalo je kako upravo zahvaljujući navedenim vještinama možemo unaprijediti posao, spasiti tvrtku ili zadržati radno mjesto, a značajno je ubrzalo i digitalizaciju i automatizaciju poslovnih procesa te korištenje digitalnih alata u svakodnevnim aktivnostima. U ovom radu fokus je na kreativnosti i na inovativnim metodama poticanja imaginacije. Na primjerima iz prakse pokazali smo mogućnosti uvođenja Inovacijskog motora u nastavu matematike u segmentu poticanja imaginacije i divergentnog mišljenja kod učenika te njihove reakcije i rješenja.
vještine, tržište rada, obrazovanje, kreativnost, inovativnost, imaginacija, Inovacijski motor, Tina Seelig, nastava matematike
nije evidentirano
engleski
Applying Innovation Engine in Teaching Mathematics
nije evidentirano
skills, labor market, education, creativity, innovation, imagination, Innovation Engine, Tina Seelig, teaching of mathematics
nije evidentirano